מעורב הופס ליום חמישי: אתם מסתכלים על בחירת הדראפט ה-1 (2/3 ספורט ו-1/3 פוליטיקה) / מנחם לס

1.כיצד להגדיר את ההרגשה שלי על נצחונו המוחץ של ביידן על טראמפ?

אשתי גייל פתאום שאלה אותי מה בדיוק היא הרגשתי בקשר לנצחונו של ג'ו ביידן על דונלד טראמפ. אני הרי הייתי (ועדיין) בעל נטיות ימניות – לא קיצוניות,אבל נטייות לימין מהמרכז. לקח לי דקה לחשוב ואז מצאתי את המילה הנכונה שמתארת את הרגשתי יותר מכל מילה אחרת:

"GLOATING!"

שימחה לאיד.

שימחה לאיד? וואלה שזה ביטוי שלא השתמשתי בו 60 שנה לפחות. בטוח שלא כתבתי אותו.

אני אפילו לא זוכר מתי לאחרונה הרגשתי שימחה לאיד!

כל פעם שהלייקרס הפסידה ב-60 השנים האחרונות הרגשתי שמחה. אבל לא שמחה לאיד. כך הרגשתי בכל שמחה, אבל לא בהרבה הפסדים הרגשתי שמחה שמישהו הפסיד. ייתכן – רק ייתכן – שאם מיאמי היט היתה מנצחת את הלייקרס בפלייאוף האחרון שמחתי הייתה מהולה בשמחה לאיד.

אבל בנצחונו של ביידן אני מרגיש הרבה פחות שמחה שניצח, והרגשתי היא כמעט כולה שמחה לאיד שטראמפ הפסד.

2. זה העתיד של ארה"ב, ושמעתם זאת כאן לראשונה: טראמפ יגרום ללידה של מפלגה שלישית!

הרפובליקנים יהפכו 'למפלגה של טראמפ' יותר ויותר. הדמוקרטים יידחפו שמאלה יותר ויותר ע"י עשרות מיליוני הצעירים שברני סאנדרס הפך לגיבורם החדש. באמצע יווצר וואקום גדול מדי מכדי לאפשר התקרבות. התוצאה תהיה מפלגה חדשה, 'אמצעית', בשם "MIDDLEAMERICA" שתהיה העתיד של ארה"ב.

זה יקרה על בטוח: במוקדם או מאוחר טראמפ יודיע ויודה שאין לו ברירה אלא לקבל את תוצאות הבחירות. אבל הוא לעולם לא יודה שהוא הפסיד. בארבע השנים הבאות הוא יפוצץ את אוזנינו עם "איך הבחירות נגנבו ממני". אחד מאנשי טראמפ שלח אתמול טוויטר מהבית הלבן: " דונלד טראמפ נמצא ב-TOTAL DENIAL". זוהי תופעה קלינית ידועה במחלות הנפש. ישנן הפרעות נפשיות שלא מרשות למוח לקבל הפסד או חדשה רעה במיוחד, בשום פנים ואופן. האדם המופרע מפתח מנגנוני הגנה במוחו כגון 'הכל קרה בגלל "שקר", "זיוף", "גניבה"', להסביר את מה שקרה. הוא חי עם 'ההכחשה' כל ימי חייו או עד שקורה משבר נפשי שלפעמים עוזר לחולה להתגבר על האסון, או שבמהלך השנים עוצמת הכאב (או הבושה, או כל גורם אחר שגרם לבריחה מהמציאות) יורדת לרמה שהאדם מסוגל לחיות עם האמת. עם העובדה.

אני מאמין שטראמפ "ייאבק" ב-DENIAL בריצה נוספת לנשיאות ב-2024. המפלגה הרפובליקנית תהפוך ל'מפלגה של טראמפ', והיא תהיה קיצונית ימנית יותר, מיליטריסטית יותר, וגזענית יותר. הפוליטיקאים הרפובליקנים ייפלו ברישתו וימשיכו לפחד ממנו – בדיוק כפי שקורה ממש עכשיו – תוך חשש שעזיבת המחנה של טראמפ תהווה איבוד לדעת פוליטי.

לטראמפ ישנם יותר מדי שפוטים מטורפים, לא אינטיליגנטים במיוחד, שיילכו אחריו באש ובמים אפילו אם יישכב עם אחותם. אלה הם האנשים שהצביעו עבורו – ויצביעו עבורו – ולא משנה מה. הרפובלקנים בסינט ובקונגרס יודעים זאת ולכן עתה, בזמן שכולם היו חייבים לברך את ביידן כפי שאובמה, והילרי קלינטון, עשו לטראמפ עצמו, הם מתחבאים מאחורי השולחנות שלהם בלי להוציא מילה, בשעה שהדמוקרטיה האמריקאית חוטפת מהלומה אחרי מהלומה עם כל יום שעובר.

הם מסרבים להכיר בתוצאות הבחירות, שעתה מראים יתרון עצום של מעל 5 מיליון בוחרים בסיכום הכללי (מעולם לא היה יתרון כזה בבחירות לנשיאות) , ולמרות שידוע בברור שביידן – למעשה, אם כי עדיין לא 'רשמי' – ניצח ביתרון 50 אלקטורים לפחות!!!

הרפובליקנים יושפעו מטראמפ ויהפכו לימנים קיצוניים יותר, והדמוקרטים יידחפו שמאלה יותר ויותר ע"י מיליוני הצעירים שעבורם ברני סנדרס הפך לדרך החדשה, ובאמצע יווצר וואקום שרק יילך ויגדל (גייל ואני – אם נזכה לחיות עד אז – נהיה חלק בטוח ממנו!).

מדהים ממש מה ששקרן, מנוול, נרקיסיסט, וחולה נפש אחד מסוגל לעשות לאומה שלמה!

אף אחד בינתיים לא כתב זאת, אבל אני מאמין באמונה שלמה שבתוך הוואקום הזה תיוולד מפלגה שלישית, אמצעית, כי טראמפ גרם ל-SEPARATION בין ימין ושמאל שהוא גדול מדי מכדי לסוגרו, והתשובה היחידה תהיה 'מפלגת אמצע חדשה', שתלך ותגדל עד שתהפוך לכוח שלישי שיתאים ביותר ל-MIDDLE AMERICA ושמה יהיה "MIDPOINTS" או "MIDDLEAMERICA". עדיין לא החלטתי.

הלוואי שאהיה עוד בחיים כשזה יקרה כדי להזכיר: "לא אמרתי לכם?".

3. תום היינסון – ירוק בנשמה כשחקן, מאמן, ושדר. הלך לעולמו בגיל 86!

השחקן…

המאמן…

והשדר…

תום היינסון היה הירוק מכל הירוקים. הוא בילה 60 שנה בסלטיקס כשחקן, מאמן, ושדר מצויין. במילים אחרות תום 'Tommy Gun' היינסון היה סלטיקס, והסלטיקס היתה 'טומיגאן'. כשחקן, מאמן, ושדר הוא היה 'סלטיק' בכל 17 מהאליפויות שלהם!

ביל ראסל אמר: "הוא היה החיים והלב של הקבוצה. הוא הפיח בנו צחוקים ורוח חיים. היינו חברים יותר מ-60 שנה. הוא היה 'אחי הלבן'. לעולם לא אשכח את המשחק הראשון של שנינו כרוקיס כשהוא קלע 37 נק' וקטף 22 ריבאונדים במשחק ה-7 נגד סנט לואיס עם בוב פטיט. הוא היה כמובן ה-MVP של המשחק ".

אדם סילבר אמר: "שחקן שניבחר להיכל התהילה כשחקן, ואז כמאמן, הוא אחד מיחידי סגולה. זה מה שתומי היה: יחיד סגולה".

תומי עשה (והשיג) יותר מדעי כשחקן, כמאמן, וכשדר. היריעה כאן קצרה מדעי מכדי לתאר את כל הישגיו. קפיצה לגוגל תהיה השקעת חצי שעה נפלאה ביותר.

4. גם כאן – ולא רק בספורט – ארה"ב שוברת שיאים!

140,543 חולי קורונה חדשים נירשמו אתמול, עם 1,102 קורבנות. שלשום? 1,409 קורבנות. שני שיאים אמריקאים חדשים, אם לא שיאי עולם.

והנשיא דונלד טראמפ לא הזכיר כבר שלושה שבועות – אפילו במילה אחת – את המגיפה המתפשטת כמו אש בשדה קוצים ליד כפר מכבי באמצי יולי. הוא – וכל הפמלייה שלו בבית הלבן – מסתובבים ללא מסיכות, והיום נידבק אחד נוסף מהם – 'מנהל הדטה' (או משהו כזה). איום. איום ונורא.

5. מדילין אולברייט : טראמפ הוא A LIAR AND A CHEAT

מי היא מדילין אולברייט? יהודיה ילידת צ'כוסלובקיה שהיתה בת 10 כשהוריה הגיעו לארה"ב ב-1948. היא היתה מזכירת המדינה ממין נקבה הראשונה בתולדות ארה"ב (של ביל קלינטון); PH.D מאוניברסיטת קולומביה; נציגת ארה"ב באו"ם, פרופסורית באונ' ג'ורג'טאון. יהודיה מצ'כוסלובקיה שהיא היום בת 82. היא אמרה – בין דברים רבים אחרים אחרים: הסירוב של הנשיא טראמפ להעביר מסמכים מסווגים לג'ו ביידן הוא סיכון לארה"ב ואזרחיה. הנשיא טראמפ הוא רמאי ובוגד ("A LIAR AND A CHEAT") . מי שאוהד אותו כנראה מקבל גם בעצמו שקרים ובגידות כדרך חיים.

6. בן סימונס מדגים את הגופיה השחורה החדשה של הסיקסרס – שחורה – לראשונה מאז אלן אייברסון!

7. ראסל ווסטברוק אמר למנהלי יוסטון שהוא רוצה 'OUT OF HERE'

בניגוד לדיווח ב-ESPN שווסטברוק והארדן 'עדיין לא החליטו על עתידם', שמס מ'האתלטיק' שהוא אחד האמינים ביותר בביזנס, יודע אחרת.

שמס מ'האתלטיק' מדווח שראסל ווסטברוק "נפגש עם מנהלי הקבוצה, ואמר להם שהוא רוצה לעבור לקבוצה אחרת". המנהלים אמרו לו שהם מעוניינים לפתח 'קבוצה חדשה' והוא אמר להם שהוא 'לא מעוניין' וגם שהוא 'מבוגר מדי להתחיל הכל מחדש'.

8. ג'יימס הארדן, מנגד, נתן את ה-COMMITMENT שלו למנהלי יוסטון

9. לפרד ואן-וליט אין כל סודות בקשר ל 'FREE AGENNCY: "אני רוצה ללכת לבנק, MAN, ואני חותם עם מי שנותן לי הכי הרבה DOUGH ($$$)!

10. ג'ו ביידן בחר ביהודי רון קליין כ-CHIEF OF STAFF שלו!!!

11. למלו חזר לעניינים כבחירה מספר אחת!

אחד 'הסודות הידועים' הוא שקבוצה מזמינה את השחקן שהיא מעוניינת בו ביותר – אחרון – ל'אימון פרטי'.

בקיצור ולעניין למי שעדיין לא יודע מכל מה שהתחולל כאן באתרים אתמול והיום – כל הקבוצות הראשונות פועלות עתה בהנחה – ASSUMPTION – שהוולבס בוחרת בלמלו בול בבחירה הראשונה (https://basketball.realgm.com/wiretap/260201/LaMelo-Ball-Has-Private-Workout-With-Wolves

זה אחרי שמשך יותר משבוע 'היה ברור ומחלט' שהוולבס בוחרת בג'ייסון וייסמן בבחירה הראשונה.

לפי https://www.startribune.com/ (העתון היומי של מיניאפוליס) "למלו בול קלע טוב מאד מכל המרחקים".

אז תתחילו להאמין שלמלו ניבחר ראשון בדראפט.

Most teams are working under the assumption that the Wolves will pick Ball first overall.Visit website

12. עתה אני כמעט בטוח שבקי המון תהיה המאמנת הבאה של הספארס כשפופ יפרוש (לדעתי מיד בתחילת העונה!)

טים דנקן הודיע היום שהוא לא יהיה יותר אסיסטנט קוץ' של הספארס.https://basketball.realgm.com/wiretap/260198/Tim-Duncan-Wont-Return-A( -Assistant-Coach-With-Spurs)

לא, לא, אין כאן כל חשש: הוא נשאר בספארס. אבל לא כעוזר מאמן, אלא עובר למחלקת פיתוח השחקנים.

אז מה כל הסיפור?

עשיתי 'אחד לאחד' והגעתי למסקנה שאתם יכולים לשים כסף שבקי המון היא המאמנת הבאה של הספארס. אני כמעט בטוח שזה קורה מהר מאד. אולי הפלח ירצה להתחיל לאמן את הקבוצה כדי שהעונה הזאת תיחשב לעונה נוספת כשמספר עונותיו כמאמן ייכתב על קברו, אבל הוא מיד יתפטר.

אז מה עניין דנקן לכל האמור הנ"ל?

פשוט: זו תהיה פגיעה חמורה ברזומה של דנקן אם הקבוצה (למעשה ההחלטה תהיה של המנכ"ל ופופ) "תעדיף" את בקי המון עליו. אז בצורה זו הוא לא יהיה "עוזר מאמן" כפי שהיא "עוזרת מאמן", והבוסים, כאילו, לא יעדיפו אותה על פני דנקן.

אחרי שהיא תהיה "המאמן", היא תשכור את טימי כעוזר מאמן שלה! (על החתום – ד"ר מנחם לס)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
233 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 6:19:51

וווווווווווווווו שיר הלילה
רק בשביל פרופסור
בוא איתי לריו דה ג'נרו
האם אתה מכיר את השיר Si tu vas à Rio של דריו מורנו?
.
Si tu vas à Rio
N'oublie pas de monter là haut
Dans un petit village
Caché sous les fleurs sauvages
Sur le versant d'un coteau.
C'est à Madureira tu verras les cariocas
Sortir des maisonnettes pour s'en aller à la fête
A la fête des sambas.
Et tu verras grimpant le long des collines
Des filles à la taille fine avancer à petits pas
Et les fanfares dans ce joyeux tinta marre
Emmener le flot bizarre des écoles de sambas
Qui préparent le bal et s'en vont pour le Carnaval
Répéter la cadence de la plus folles des danses
Celle de Madureira.
.
Si tu vas à Rio
N'oublie pas de monter là haut
Dans un petit village
Caché sous les fleurs sauvages
Sur le versant d'un coteau
C'est à Madureira tu verras les cariocas
Sortir des maisonnettes pour s'en aller à la fête
A la fête des sambas
Et tu verras grimpant le long des collines
Des filles à la taille fine avancer à petits pas
Et les fanfares dans ce joyeux tinta marre
Emmener le flot bizarre des écoles de sambas
.
Si tu vas à Rio
N'oublie pas de monter là haut
Dans un petit village
Caché sous les fleurs sauvages
Sur le versant d'un coteau.

Si tu vas à Rio
Si tu vas à Rio
Si tu vas à Rio

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 6:20:21

והנה הסרטון המתבקש
https://www.youtube.com/watch?v=RVhx1HYoEJk

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב אחזור על כל מה שכבר כתבתי

כמה תובנות

1. שבעלים או גי אמ ממנה מאמן לא מוכר אז הוא מוכר כאילו שהכוכבים רצו אותו….ראס והארדן רצו את סיילס😂😂
הם בטח לא מכירים אותו אפילו איך רצו? מה הם עוקבים אחרי האימונים של קבוצתו הקודמת 😂😂שיעור בספינולוגיה.

2. James Harden reportedly wants to go to the Nets, Heat, or Sixers *IF* the Rockets decide to start trading
זה אומר שהקבוצות האלו כבר דיברו שיחות עומק עם הארדן. אבל בלי טמפרינג כן? הארדן סתם הרכיב רשימה לעצמו😂😂
הארדן בנטס עם קיירי ודוראנט זה ימי okc העליזים אלא שהיום הם מפלצות וקיירי עם קליעה ולא נגר כמו ראס. במצב כזה כנראה שדינווידי לבארט והאריס הולכים ליוסטון. אם הארדן שם לדעתי זו אלופה ודאית.
פילי זה גם צפוי שירצו אותו.
אבל הגוקר רוצה להיות ריילי שזומם בסוף העונה להיות עם הארדן באטלר ויאניס…..זה המאסטר פלאן של התחמן ובפלורידה יש לו גם את הבחורות…. מדובר גם פה בשושלת.

3. הארדן מחוייב ליוסטון לא להוריד את ערכו בטרייד. הכי הרבה יוטרד באמצע העונה. מזכיר לי שהיו פה כמה שהאמינו לדיוויד גריפין שאמר שהולידיי זה הפרנצייז שלהם לפני כמה חודשים 😂😂😂

4. אם ראס יוטרד לבדו אז חובה לניקס יש לו איזה 40 טריפלים לעבור את ביג או והניקס מקום מושלם לזה ואם יעשה גם פלייאוף יוכתר שם לאל. אופציה 2 זו המגיק.

5. הצעתי כבר אתמול את טרייד הטוב ביותר שיוסטון תקבל. סימונס הורפורד האריס ו 3 בחירות על הארדן ראס קובינגטון וטאקר. זה בהנחה שיוסטון לא מוצאת כלום לראס ומתעקשת שיכלל בטרייד עם הארדן.
בלי זה הייתי מנסה להביא את הארדן קובינגטון וטאקר.
שום קבוצה לא תוכל להציע יותר טוב מסימונס והאריס.
בעצם הנטס יציעו את דינווידי לבארט והאריס אבל בליגה הם נתפסים כפחות טובים…

6. Espn הוציאו הייפ על למאלו בעקבות שיחותיו עם מיניסוטה מעניין כמה לבאר סגר איתם😂😂😂
הוא התאמן רק במיני. הם כנראה חושבים שהוא יהיה קאץ אן שוט סטייל רדיק. בכלל הגנה שמורכבת מדיאנגלו למאלו וטאונס תהיה חוויה גנטרי מזיל דמעות ומגיש מועמדות 😂😂😂😂😂😂
סוג של נא לפני ציון. גם התקדמות

7. פרד ון וליט איז מיי מיין מן 😂😂😂 צודק מאני אין דה בנק זה הכי חשוב בסוף יש בחורות להאכיל.

8. טראמפ המלך מגיע לו נובל וראשמור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 6:35:32

שוב אתה גונב לי את ראס לניקס?
נו נו נו צדיק.
הסמיילים שלך עושים מצב רוח טוב באתר……
טוב, לא לכולם, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס לניקס המקורי היה סמיילי לפני שנה או מאנו אחד מהם אבל זה די עבר בראש של כולנו 😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 6:57:34

תביא אסמכתא.
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לפני כמעט שלוש שנים!!!!
😉
http://hoops.co.il/?p=113424

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 19:02:23

וואו
אפילו הגבתי שם. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
והכי מצחיק שכבר חשבת לפניי שהפרודקשיאון יכול להצליח שם.
ארס כאייקון אופנה ארסי מכיש את כולם.
חתונה כשרה גם לניקס וגם לו.

עגל
עגל
12/11/2020 13:11:06

שמעון, מבחינתי אתה (פילי) יכול לקבל את ראס מול סימונס, אחד מול אחד.
הולך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

😂😂😂😂 אתה כמו הנרגן.
ראס זה סימונס זקן בלי הגנה מה יש לעשות איתו?
אתה תשאר בקרוב בלי ראס ובלי הארדן ואני מניח גם בלי טאקר. אני רק מקווה שהארדן לא ישרוף עוד עונה או חצי עונה סתם ביוסטון ולא יעשה הולידיי.
מעבר שלו טוב לליגה.
בפילי כבר שכרנו את מיטב החשפניות עם הפילי ציזסטייק מרוח עליהן לקבלת הפנים.
והן שרות נוט 1 נוט 2 נוט 3 הכוונה לדולרים שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם וייסמן אמר למיני i dont wanna be here

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 6:32:13

תודה לי באופן אישי נמאס מהדיונים הפוליטיים שטוחנים מים אתייחס לפן הכדורסל.
.
1. מי ייגע בגופה של ווסטברוק יש לו 3 שנים לחוזה 130 מליון דולר, מורי חיסל את העתיד של יוסטון עם הטרייד הנוראי ובשבילי שעשה עונה קודמת, לא רק שנתן את פול עליו אלא הוסיף 2 בחירות ראשונות ועוד 2 ואפשרות להחלפת מיקום בחירות, אני לא מאמין שאפילו הניקס יגעו בגופה הזאת אולי חברת קדישא .
.
הארדן גם הוא רוצה לעזוב לפי השמועות רק שבניגוד לווסטברוק הוא עדיין לא רוצה להוריד את ערכו בטרייד, הארדן עם כל הביקורת על סגנון משחקו הוא עדיין טופ 5 בליגה, אני במקום יוסטון מבקש אליו במינימום 4 בחירות ראשונות, לפי השמועות ברשימה שלו יש את הנטס פילי ומיאמי (בגלל החשפניות הייתי חייב!!!). אני לא רועה עסקה שבא המקסימום שמקבלים על הארדן זה את סימונס שהוא ״אולסטאר״ גבולי במזפח.
.
לגבי למלו אין מצב שהוולבס יבחרו בו בבחירה הראשונה בטח שדיאנגלו ראסל שם, עוד פעם יביא לו בלוף בדמות ״רכז העתיד״ על חשבונו?
.
אני לא רואה את בקי האמון מאמנת לצערי, הNBA היא ליגה שמרנית במיוחד בכל הקטע של מאמנים, זבל כמו ואן גנדי עדיין בשוק. אני גם לא רואה כוכבים כהיי עור נותנים חברי לצעוק אליהם או להעביר להם הוראות.
לצערי ייקח עוד הרבה זמן עד שנראה מאמנת לא בגלל שהיא לא טובה מספיק, בגלל שלהכניס נשים לספורט זה שינוי שלוקח המון זמן.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 6:34:40

וכמעט שכחתי תודה שמעון פרד ואן פליט גאון!!! כסף הדבר הכי חשוב שידאג לעתיד הכלכלי שלו.

onetwo3
Editor
12/11/2020 8:41:35

בחיאת ברוך..
'שידאג לעתיד הכלכלי שלו'??
150 מליון דולר או 200 מליון דולר, זאת השאלה? בחייך…. הוא יכול לבחור בכל קבוצה שירצה ושיהיה לו טוב בה. כמה מליונים לכאן או לכאן זאת הבעיה שלו?
אם כן יש לו בעיה רצינית בחיים

thejanitor
thejanitor
12/11/2020 9:00:10
Reply to  onetwo3

לחלוטין אימרה שמעונית אבל הוא לפני משא ומתן, מה אתה רוצה שיגיד? יש לו כבר אליפות, אני מתאר לעצמי שהוא רוצה חוזה שמן לא בגלל הכסף כמו שאמרת אלא בשבל הפרסטיג׳, ההערכה לה הוא מצפה מתבטאת בגודל החוזה, והוא רוצה להרגיש מוערך בתור סטאר לא בתור שחקן משלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

סטאר הוא לא וגם לא ירגיש אבל יהיה לו שמח בחשבון הבנק וזה מה שחשוב

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  thejanitor

יש לי חבר שחזר בדיוק לפני הקורונה לארץ מארצות הברית. באיזשהו שלב שם הוא התחיל לעבוד כמורה פרטי למתמטיקה לילדי עשירים. כשהוא חזר גיליתי שהוא גבה מהם סכומים די גבוהים. כששאלתי אותו על זה הוא אמר משהו בסגנון שהם אשכרה חשבו שהוא הכי טוב רק כי ביקש את הסכומים הכי גבוהים.
שיטה מגוחכת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה צעיר בעולם המיתוג?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא, סתם יצא שסיפרתי את זה בצורה עלובה משהו.
בתכלס, זה מעליב אותי לקרוא את זה מחדש. איך כתבתי כזה גרוע?

עגל
עגל
12/11/2020 13:12:20
Reply to  onetwo3

לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

חחח מה ההבדל בין 150 ל200 😂😂
הבדל עצום. כל מיליון חשוב וקובע.
אין לו מה לדאוג יוגירי הזמין את הברינקס

אור
אור
12/11/2020 13:45:23

מדויק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 6:41:40

בניגוד לך אני כן רואה את באקי מקבלת אימון בקרוב מאד בספארס.
סילבר הרבה פחות שמרני לדעתי, פופ ליברלי לדעתי ושומעים לעצתו.
אם יש כבר שופטות נשים באן בי איי אז למה לא מאמנות?

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 6:56:34

דוק יש הבדל ברור, אתה רואה כוכב NBA שרובם ללא השכלה, נותן לבחורה לתת לו הוראות ועוד אחת לבנה? אני לא אומר שמבחינת יכולת היא לא מתאימה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 6:58:42

נחייה ונראה
כבר הפסדת בהימורים על כדורגל בזמן האחרון
🙂

dror2
dror2
12/11/2020 7:36:31

לכל כוכבי ה-nba היו מורות, יש אמהות ולרובם גם בנות זוג. כך שלקבל הוראות מנשים לא אמור להיות חדש בשבילם…

רן הנרגן
רן הנרגן
12/11/2020 16:29:18

ברוך, עם שור ראש כמו דנקן? כן, כולם יקשיבו. עדין החבל שתקבל תהיה יותר קצר מזה שמאמן גבר קיבל. לג"ס לקח 3 עונות להעיף את מרק גקסון, על בעיות בהתנהגות אמנם למרות שהיו לא מעט טענות במישור המיקצועי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס הוא אול nba ואול דיפנסיב טים. זה שערכו בשבר נמוך לא אומר שערכו בליגה גם נמוך.
הוא נחשב כוכב על.
אם אני יוסטון מה אני מבקש על הארדן בהנחה שזה רק נטס פילי או היט ? 4 בחירות סיבוב 1 הכי מאוחרות כולן של שנים 2026 וכאלה כאשר הקבוצות הטובות האלו יהיו פח אז. ואת לבארט דינווידי ואלן מהנטס.
מפילי בהנחה שהם לא מוכנים לוותר על אמביד את סימונס האריס ו4 בחירות דראפט סיב 1 הכי מאוחרות.
מוכן לתת להם גם את טאקר להשלמת שכר וכו גם ככה זקן ועם עוד שנה לסיום חוזה.
להיט לא מעביר אותו אין להם מה לתת לי ברמות האלה של הנטס ופילי.
אחרי טרייד עם פילי יהיה ליוסטון את סימונס קובינגטון והאריס בחמישייה ובדראפט יצטרכו להשיג גארדים וסנטר.
אחרי טרייד עם הנטס דינווידי לבארט וקובינגטון בחמישייה 3 עמדות סגורות יפה מאד. נשאר להביא גבוהים שיודעים לשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 6:51:39

כן אני מסכים איתך לגבי הביקוש המינימום 3-4 בחירות דראפט. עם הנטס משיגים את הארדן הם יכולים לפתוח את השמפניות כבר, אני גם חושב שפילי עם הארדן ואמביד >> מהלייקרס של לברון ודיוויס,
אמביד זה השחקן היחיד בליגה שמתעלה על דיוויס במפגשים ביניהם פעם אחר פעם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני חושב ככה הלוואי יגיע.
הכי מעצבן יהיה אם יחכו עם הטרייד עד לאמצע העונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 7:00:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קיירי והארדן ביחד? וגם דוראנט?
צריך לחלק את הכדור ל 3……………………
קיירי יוותר לגיימס?
I DON'THINK SOOOO

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 7:19:58

דוק חלוקה ביניהם מי יכול לעצור את זה תביאו דאבל טים שיש את דוראנט וקיירי ליד? כולם סקוררים עילאיים דוראנט וקיירי 40% מ3 וגם הארדן על שומר אחד יחגוג.
הגנה לא תהיה אבל אף אחד לא יוכל לעצור אותם התקפית על מי תשמור?

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 8:35:17

ברוך,
ב-2018 הרוקטס היו מרחק מחצית אחת מלהדיח את גולדן סטייט של קליי/קרי/דוראנט.
.
אותה גולדן סטייט, הייתה קבוצה מוכשרת להפליא, עם רכז שמוכן לוותר על הכדור, עם שוטינג גארד שהוא מגן נפלא ושלא זקוק לכדור ביד בשביל להשפיע על המשחק, ועם דוראנט בריא.
.
אני מאוד מעריך את משחקו של הארדן, ודעתי על דוראנט כאחד הסקוררים הגדולים של המשחק (אי פעם) ידועה אחרי שנכתבה פעם אחר פעם.
.
ועדיין, קשה לי לראות מי מוותר. איך יש מספיק זמן אחזקת כדור עבור קיירי והארדן כאשר בקבוצה יש דוראנט. תחשוב על קיירי ולברון (התחלקו בפלייאוף 16' חצי/חצי באחזקת הכדור). אתה חושב שלאורך זמן דוראנט מסכים להיות ה-"קווין לאב" שלהם? (הארדן מחזיק בכדור יותר מלברון, וקיירי כבר הוכיח שלא מתחשק לו לשחק בסיטואציה בה הוא לא מוביל הכדור מס' 1.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 10:00:34

מה זה איך התחלקו, אתה זוכר שהארדן היה שחקן שישי שהצטרך להיות באוקלוהמה? הארדן משחק לפי צרכיה של הקבוצה אין לו בעיה להתאים את עצמו ולשנות את משחקו, דוראנט יקבל את הבידודים שלו בכל מצב, הוא לא שינה את משחקו בגולדן סטייט והוא לא ישנה גם כאן. קיירי יאלץ להוריד בנטל כיוון שיש שני שחקנים מוכשרים ממנו, אני חושב שיש סיכוי לשושלת לא תהיה לו ברירה.

לגבי יוסטון של 2018 אתה זוכר את הדיבורים שהיו בקיץ שלפני על השילוב בין כריס פול להארדן, איך שניהם ישחקו עם כדור אחד, אני חושב שקי גם המקרה בין הארדן לדוראנט

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 10:50:46

ברוך,
באותה עונה (18'), עוד בתחילתה, אני התערבתי עם אחד הגולשים (כינוי "ראסל הגדול" או משהו כזה) שיוסטון מסיימת את העונה עם המאזן הטוב בליגה.
לי, אישית, לא היה ספק שהשילוב הארדן/פול יעבוד על הפרקט.
.
הארדן היה השחקן השישי כאשר עדיין שיחק על חוזה רוקי.
.
וקיירי? איש העולם השטוח?
אני לא צריך להרחיב במילים…
.
קבוצות עם הרבה כוכבים יכולות לעבוד. זה מצליח, בדרך כלל, כאשר יש היררכיה (קליי בגולדן, בוש בהיט, לא התחרו על "מקום 1").
דוראנט + קיירי + הארדן,
לא אישית מרגיש כמו תאונת דרכים שרק ממתינה להתרחש.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/11/2020 12:39:34

לברוך: לגוראנט כן תהיה הגנה.

עגל
עגל
12/11/2020 13:14:42

גיא, אם הארדן מגיע לנטס, מי בכלל צריך את קיירי?
🙂
שיזרקו אותו ויקחו רכז אפור שנותן הגנה, סטייל ריקי רוביו

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 15:29:40

גיא לא הייתה בטוח כם שהורפורד יחזק את פילי?
בסוף היו הרבה טענות כאלה שעלו כשפול הגיע שהתבררו כשגויות.

Dor
Dor
12/11/2020 8:24:20

לא רואה את פילי מוסיפים לסימונס והאריס עוד 3-4 בחירות דראפט. כמו שכתבת מחזיקים מסימונס בליגה והוא מספיק צעיר. הייתי הולך על סימונס והאריס + בחירת סיבוב ראשון אחת או סימונס + 2 – 3 בחירות גג. הרוקטס לא יקבלו הצעה יותר טובה מאף קבוצה

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 8:34:27
Reply to  Dor

מי מחזיק מסימונס הבעיה הגדולה שלו זה התקרה , צעיר שלא התקדם 4 שנים זה אומר הרבה .
בהרחבה הוא הגיע עם רצפה גבוהה לליגה ומ2017 בדיוק אותו שחקן למרות שדרשו ממנו לשפר אלמנטים קריטיים במשחקן.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 6:40:42

אני רק חושב איזה מסכן פרטיטה ואיזה לקרדה מורי הכניס לו העונה.
תחילת שנה עשה את השטות עם הסינים שגמר לקבוצה את היחסים הכלכליים עם סין ששווים מאות מילונים, הביא את ווסטברוק תמורת העתיד המקצועי של הקבוצה. אני לא מדבר על המכת מוות שעסקיו (הקזינויים והמסעדות) חטפו מהקורנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לראס יהיו מספיק דורשים מה אתה דואג

אור
אור
12/11/2020 11:49:28

מי? ולא הניקס כי זה מה שאתה תמיד אומר (לא מסכים אבל עזוב)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חצי מקבוצות הליגה לפחות.

אור
אור
12/11/2020 13:44:36

חחח ממש

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 13:49:50

משעשע.
אחד מהחוזים הגרועים בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוזה גרוע מעולם לא הפריע לקבוצות. לראס יש ערך נמוך בהופס בליגה הוא עדיין אול nba.

Avri
Avri
12/11/2020 11:37:56

אם אני זוכר נכון זה פרטיטה שהתעקש על ראס, חרף התנגדות של מורי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בנוגע לטימי – נשמע לי כמו עניין של ניהול עומסים – לא יודע אם מתאים לו כל הבלגן של משרת אימון מלאה. אפשרות שניה – מטרידים את למרקוס, מוותרים על פולטל, ואפילו יובנקס, מהמארינס, לא יכול למשוך 48 דקות בצבע, לכן…. הוא חוזר לשחק!
;-)))))
.
תודה רבה מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב על קיירי הארדן ודוראנט איזה iso יהיה שם יאללה אולי 3 שחקני 1 על 1 הכי טובים בליגה יחד…
וגם קליעה
זה בידודים בתורות לא צריך מאמן בכלל
הגנה לא יהיה שם בכלל הארדן וקיירי 😂😂
איזה כיף יהיה לראות אותם

asaf
12/11/2020 7:30:55

תודה מנחם. חייב להגיד שבמקרה דאנקן לדעתי זה הרבה יותר פשוט. לא נראה לי מעניין אותו להיות בפרונט כמאמן ראשי כרגע, הרבה פחות אגו בעיניי. בלי קשר בעיניי האמון כבר מתבשלת לצד פופ כמה שנים והיא הראויה ביותר בתוך הארגון וגם יש לה כישורים בלי ספק.
בהצלחה למשוגעת שתגע בווסטבורק… המגמה שלו רק לכיוון אחד- למטה…

trusttheprocess
trusttheprocess
12/11/2020 7:32:01

ברוך לא יודע על מה הוא מדבר
מורי היה נגד הטרייד על ווסטברוק ובעלי הקבוצה ביצע את הטרייד מעל הראש שלו.
אף אחד לא מסתיר את זה ודיברו על זה כמה פעמים.
זו אחת הסיבות שמורי עזב

dror2
dror2
12/11/2020 7:40:47

תודה על המעורב דוק
רק משהו קטן שה-ocd לא נותן לי לשחרר…
חמישה מיליון קולות זה לא הפער הכי גדול. בבדיקה קצרה – בבחירות 2008 אובמה קיבל 9.5 מיליון קולות יותר ממקיין, פער של יותר מ-7% (לעומת כ-3-4% בבחירות האלה).

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 8:08:07
Reply to  dror2

מדובר בפער הקולות בהפסד של נשיא מכהן (לא שבדקתי אישית לעומק, פשוט יש כל כך מעט נשיאים מכהנים שמפסידים בבחירות…)

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 8:17:41
Reply to  dror2

דרך אגב,
הפער (כבר עומד על 5.2 מיליון מצביעים) יגיע ליותר מ-6 מיליון (ואולי אפילו יחצה את רף 7 המיליונים) כאשר הספירה תסתיים,
וזה היות ומרבית הקולות שעדיין לא נספרו מקורם בניו יורק, קליפורניה, וערים גדולות נוספות דוגמת שיקגו. אחוזי ההצבעה לביידן באותם אזורים עומד על 70% – 80%

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 8:08:27

שאלה למנחם .
אתה נותן תארים לא מעטים לטראמפ …לא אחזור על מה שכתבת עליו .

עכשיו נשאל זאת כך
אם למשל פיסקת בית המשפט העליון בארצות הברית למשל תהיה משהו כמו .

"דעתנו לא נוחה בכלל לגבי טוהר הבחירות באמריקה נעשו דברים שלא ראויים להיעשות במדינה דמוקרטית ( למשל כל הנוהל של ההצבעה המוקדמת בדואר והשינוי בחוקים בין מדינה למדינה) ובכל זאת לא מצאנו ראיית זהב חד משמעית בכדי לקבוע את פסילת הבחירות"

אני שואל אותך מנחם
האם ובהינתן אמירה מפורשת של בית משפט שיגיד אני חושש לזיופים יש אינדקציות לזיופים אבל האינדקציות הללו לא מהוות ראייה לזיוף האם במקרה כזה תמשיך לחלק את התארים שחילקת לטראמפ ותמשיך לקרוא לו בכיין שלא יודע להפסיד בכבוד או שתגיד וואלה אולי היה בסיס לעתירה שלו לא לקבל את תוצאות הבחירות ?.

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 8:24:47

אהרון,
התגובות שלך מונעות ווישפול ת'ינקינג –
מטה טראמפ כבר הגיש כמה וכמה תבועות. כולן נדחו.
.
שינוי החוקים בין מדינה למדינה זה החוק. הוא היה קיים לפני כן, והוא קשור לחוקת ארה"ב ולמדינות הספציפיות.
נוהל ההצבעה המוקדמת?
היה קיים גם לפני כן. גם הוא, תלוי בהחלטת כל מדינה. לפני הבחירות ניסו הרפובליקנים לפנות לבית המשפט העליון. הם הפסידו, למרות רוב רפוליקני בבית המשפט.
.
דרך אגב,
פסיקת בית המשפט שכן התקבלה נוגעת לניסיון ההכשלה המכוון של טראמפ דרך שירות הדואר הפדרלי במטרה למנוע מקולות בדואר להגיע ליעדם בזמן על מנת שיספרו. בית המשפט הורה לשירות הדואר להעביר את המעטפות, הם התעלמו בטוענת ,אופס, לא הצלחנו".
מנהל הרשות? מינוי של טראמפ.
ההחלטה לקצץ בתקציב רשות הדואר? טראמפ.
.
מעובדות אלו (שכוללות כאמור פסיקה של בית המשפט)\ אתה משום מה בוחר להתעלם (או כנראה – המקורות מהם אתה שואב את המידע שלך, הם בוחרים להציג את המידע החלקי)

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 8:49:12

גיא לא ענית על השאלה
יכול להיות שלא יקרה כלום
ויכולות להיות גם תוצאות אחרות
אני שאלתי על סנריו ספציפי
אשאל זאת אחרת
הרי יש מספר תוצאות אפשריות לעתירות של טראמפ
תוצאה אחת היא דחייתם על הסף
תוצאה אחרת בצד השני היא פסילת הבחירות או פסילת מקומות נקודתיים (לא ספירה חוזרת )
וישנה עוד תוצאה שבה למשל בית משפט אומר הייתה פגיעה בטוהר הבחירות אך אנו לא מתערבים בתוצאה הסופית זה אפשרי כי יש הבדל בין להוכיח שהיה זיוף לבין להוכיח שהזיוף היה שלך .

(ניקח דוגמה מהארץ אם בסופו של יום בקלפי ספציפית מתגלה שהצביעו 50 מתים עכשיו נניח שבדיעבד זה הוכח אבל בינתיים כל הקולות התערבבו …השאלה האם המסה מספיק גדולה בשביל לפסול את כל הקלפי ? אז ייתכן מין אמירה שאומרת טוהר הבחירות בהחלט נפגם אך לא התוצאה )

ולכן אני שואל שאלה פשוטה את מנחם (מוזמן גם אתה לענות אך אתה לא הענקת את כל התארים לטראמפ)

מה מבחינתו יהווה הכרה שהעתירה של טראמפ לגיטימית (אם בכלל)
אני רוצה לדעת מראש.
והנה אני מצהיר שמבחינתי אם דוחים אותו על הסף אזי העתירה לא לגיטימית (כי בניגוד לארץ אין לי יסוד להניח שבתי המשפט נוקטים עמדה פוליטית בניגוד למה שהראתי למשל על מלצר השבוע ).

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 9:10:17

שאלה היפותטית, צריכה אחיזה למציאות. לזו שאתה מציג, בניגוד למה שאתה מאמין –
אין. מצטער.
.
יהיו ספירות חוזרות, זה כלל לא קשור לטראמפ. זה קשור להליך תקין, כאשר מדינות קבעו מראש שכאשר ההפרש צמוד, בודקים לעומק. וטב שכך.
התוצאה של הפסילה על הסף?
זה בדיוק מה שהתרחש בכל פניות מטה טראמפ עד כה.
זה לא סתם שיותר ויותר נציגים מהמחנה הרפובליקני מואסים במתרחש בקרב ההנהגה. הם אמרו, והם אומרים –
אתם חייבים להציג ראיות. עד כה. יש רק כותרות. הרשות הפדרלית שתפקידה לפקח על הבחירות, הפריכה כל אחת מהטענות שבמדיה הימנית בארץ אוהבים להציג (הורגים אותי, אלו, כמו "המקור" של קרמר שלימד שביידן "הפסיד את אריזונה", ועוד מדינות בדרך… הוא לא זכה באריזונה, היא עדיין לא מוחלטת…).
.
השורה התחתונה –
אתה צפוי לאכזבה אם אתה מצפה לתרחיש אחר למעט זה של ביידן כנשיא. אני מבין היטב ב-"ווישפול ת'ינקינג", ואתה נאחז בכזה חזק, חזק, במקרה הנ"ל.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 9:25:27

לגבי השורה התחתונה שלך אני תא נאחז בשום דבר.
אני שומע המון דברים ומכיוון שאיני בקיא בכל מקור בארה"ב אני לא יודע מה נכון ומה לא ואני מחכה לתוצאות
זה הכל .

יתרה מכך אני מתקשה מאד להאמין שיפסלו את בחירת ביידן גם אם יתגלה באופן וודאי שהיו כשלים זה לא יספיק
צריכה להיות מסה מערכתית מוכחת כנגד צד אחד
לא מספיקה מסה היא צריכה להיות מערכתית לא מספיקה שהיא תהיה מערכתית היא צריכה להיות מוכחת כנגד צד אחד .

ובאמת שאני מתקשה להאמין שיהיה דבר שכזה .

מה כן מעניין אותי ?
תקינות ההליך
דווקא בגלל שבארץ מקום שאני כן מבין וכן יודע ראיתי דברים לא תקניים שהכריעו באופן מובהק את התוצאה הסופית אזי כמביט מהצד מסקרן אותי האם קרה משהו דומה שם זה הכל .

( רק נגיד בהסתייגות שגם בארץ לא קרה משהו יוצא דופן במקומות שהיו דברים לא תקניים הם מקומות שיש אינדקציות לכך גם בעבר זה קרה בעבר במגזר הערבי ובמקומות מסוימים גם במגזר החרדי אלא שהפעם קרתה קונסטלציה נדירה והיא שהיה מספיק מספר מועט מאד להעביר מפלגה את אחוז החסימה והזיופים קרו בדיוק במקומות "הנכונים" לטובת אותה המפלגה וככה השפעה של 10-20 אלף קול הייתה שווה 4 מנדט שהטתה את כל המטוטלת ) .

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 17:28:40
Reply to  מנחם לס

מנחם הצטערתי לשמוע את תגובתך משום כובדך לא אענה ואשאר ככה
חבל שאתה לוקח את זה למקומות כאלו .

אור
אור
12/11/2020 9:24:17

שאלה לי אליך אהרון. ב-2016 תוצאות הבחירות היו בדיוק אותו דבר רק הפוך במדינות המתנדנדות, אפילו היו פערים יותר קטנים בפנסילבניה, וויסקונסין וכו'. לרפובליקנים היו 306 אלקטורים בדיוק כמו שיש לדמוקרטים עכשיו. הדמוקרטים הודו בהפסד וטראמפ טען שגנבו לו קולות בלי שום הוכחה אבל מילא.
.
לאור הנ"ל, כאשר שיטת הבחירות הייתה בדיוק אותה שיטה, כאשר אין להם שום הוכחה לזיופים וכל התביעות שלהם עד עכשיו נדחו כאשר הם מחזיקים בכל רמות השלטון, כאשר כל הטענות שלהם עד עכשיו הופרכו ואפילו איזה מודיע מפלסיבניה שאמר משהו כבר הודה שהוא שיקר, האם אתה מסכים שהרפובליקנים צבועים, בכיינים ולא יודעים להפסיד, בדיוק ההפך מהדמוקרטים שקיבלו את רצון הבוחר?

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 9:31:12
Reply to  אור

אור תשובה
1. משהו אחד לפחות כן השתנה והוא היקף הבחירה בדואר וטענות כנגד זה נשמעו מהמחנה הרפובליקני עוד טרם הבחירות
2. אני אמרתי גם לפני אני באמת לא מבין אני אכן חפץ בצד אחד וחושש מצד שני אבל אין בכח בכדי להטות אותי והתשובה היא שאני באמת לא יודע אני קורא ומקבל הודעות סותרות ואיני יודע מה פייק ניוז ומה לא מהסיבה הפשוטה שאני לא מכיר מספיק ואף פעם לא התעניינתי בבחירות שם באופן ממשי כולל לא ב 2016 (אם כי לאחרונה קראתי על כל ההתמודדויות מהעבר וככה לומדים הרבה דברים על ההיסטוריה האמריקאית )

ובכל זאת לשאלתך יכולות להיות 2 תוצאות צמודות בשתי מערכות בחירות אחת הייתה תקינה ואחת מזויפת
אם יש טענה היא צריכה להיבדק אם היא נכונה זה אומר דרשני ואם היא לא נכונה גם .

ייתכן אגב שטענה תתקבל ולא התוצאה של הנטען
במקרה שכזה לא ניתן בעיני לומר לו אתה בכיין

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/11/2020 12:44:38
Reply to  אור

עכשיו יש לדמוקרטים 279 אלקטורים ולטראמפ 217.

אור
אור
12/11/2020 12:56:19

כי לא הוכרז מנצח במס' מדינות שהספירה לא הסתיימה. בפועל זה 306-232

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 15:28:25
Reply to  אור

אור ״הרפובליקנים צבועים״ הבעיה שלך זה ההכללה יש לא מעט דמוקרטים שמתנגדים לטראמפ, לא היו חלק מהדמוקרטים שטענו שטראנפ גנב את הבחירות וניסו לבצע נגדו הליך הדחה אחרי? שוב זה לא כל הדמוקרטים ולא כל הרפובליקנים.

אור
אור
12/11/2020 15:48:09

זה הקו של המפלגה הרפובליקנית חוץ מאלה שכבר מזמן נטשו את טראמפ פיזית וציבורית (ויש הרבה כאלה). אתה רוצה להיעלב בשם ההכללה כדי להכניס לי, be my guest

golan
golan
12/11/2020 9:48:51

סתם הטרלה מיותרת,
א. טראמפ מכין את התרוץ הזה עוד לפני הבחירות …
ב. הוא באמת מתבכיין
ג. גם אם בית משפט יגיד ש"דעתו לא נוחה" ואם לא יפסול את הבחירות, עדיין טראמפ הפסיד, עד כה כל התביעות נדחו, ולא על "חודו של קול".
ד. נראה לך שהרפובליקנים לא זייפו קולות ??

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 10:26:44
Reply to  golan

לגבי ד לא יודע אני גם לא יודע אם הדמוקרטים זייפו קולות ולא יודע האם במידה ושני הצדדים זייפו קולות האם ההיקפים דומים.
אני לא יודע כלום ולא מתבייש להודות אני כן מתרשם .
ואני מתרשם למשל מכך שג'וליאני עם טראמפ והוא בחור רציני לפחות היה.
גם הרושם שלי שיש בוחרים רבים מהרפובליקנים שלא מאמינים בטוהר הבחירות הוא משהו שגורם לי למחשבות (אם כי אני חייב להודות שגם בארץ יש מחנה שלם מהצד השני שחי בהזיות כל השנה ככה שזה לא ממש ראייה )

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 13:47:30

ג'וליאני…
.
הוא פרסם על ההנואה בפילדפיה. האשים ש-"המתים הלכו להצביע".
.
האמת?
בבקשה:
.
a long list of people that they said were dead voters who voted in Philadelphia. So, when we took a break between everything else that we're doing, we looked it up, each one of them to see what their vote history was. Not a single one of them voted in Philadelphia after they died
.
הדובר הוא אל שמידט, חבר המפלגה הרפובליקנית, ואחד האחראים בעיר פילדלפיה על הפיקוח של תקינות הבחירות.
.
פייק ניוז קל להפיץ. בעיקר כאשר המטרה היא תקשורתית נטו (בארץ טראמפ וחברו הטוב ג'וליאני השיגו את מטרתם. בארה"ב קצת פחות…)
.
כמובן שאחרי הראיון של שמידט, טראמפ יצא בהצהרה שמשמיצה אותו:
.
!a "so-called Republican" who "refuses to look at a mountain of corruption & dishonesty. We win
.
אלו העובדות,
זה הנשיא עליו אתה משום מה מגן בחירוף נפש, אהרון.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 16:59:26
Reply to  מנחם לס

זה בסדר, גם בקשר לישראל הוא עמוק בפנטזיות מנותקות מהמציאות

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 17:04:19

אמר הפנטזיונר המטריל.
ההבדל ביני לבינך שאני מוכיח והוכחתי ואתה לא העזת להגיב לגופו של עניין אלא רק הטרלת .

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 17:27:17

עד היום לא הוכחת דבר.
הקטע שאתה חושב שהוכחת משהו רק מראה כמה קשה אתה שקוע בהזיות ופנטזיות.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 17:57:43

בניגוד אלייך שאתה סתם מטריל ולא הוכחת שום דבר מהסיבה הפשוטה שלא אמרת אף פעם שום דבר חוץ מסיסמאות נבובות ריקות מתוכן אני רק בפוסט הזה הוכחתי וזכיתי אפילו להסכמה ממישהו הגון ( הגם שלא חושב כמוני ) בקיצור ישנם כאלו הגונים שנעים לנהל איתם שיח של עובדות .
ויש את המטרילים שלא משנה מה תגיד ומה תוכיח
יטרילו .
אני הבאתי בכל הקשור לארץ הרבה אסמכתאות בעניינים שונים בכל הקשור לארץ.
רק מיעוט ענה לי וגם הוא לא בכל דבר וחלקו אף הודה.
אבל אתה שייך לסוג האנשים שלא משנה מה הם יראו זה לא יעזור דבר לגביהם וכל עניינם להתנשא ולהטריל .

אסיים בכך שבתלמוד לימדו אותנו החכמים שאפשר גם להגיד איני יודע ….אבל אתה לא צריך להגיד כי כולם כבר יודעים .

הבנתי את הקטע שלך תהנה
יותר לא הגיב לך אלא אם כן תביא דברים עם בשר ותוכן ולא הטרלה לשם ההטרלה .
כל טוב .

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 18:16:43

כן, בפוסט הזה אתה מדמיין שהוכחת שבבחירות לכנסת ה21 היה צריך להיות לימין 62 מנדטים כי רעם בלד עברו את אחוז החסימה עם זיופים.
ההוכחה שלך היא כתבה של ליבסקינד שבה הראיה החותכת לזה היא קלפי שבה מפלגה אחרת חדש תעל קיבלה קולות. 10/10 בהגיון.
האם יש זיופים בבחירות בארץ?
כן
באם הם רק במגזר הערבי לטובת מפלגות ערביות?
רק אם אתה חי בעולם הדמיון הפנטזיונרי של הימין הישראלי
האם זיופי הבחירות זוכים לטיפול הולם במדינה?
לא
האם זיופי בחירות באמת מעניינים את ליבסקינד או הליכוד?
לא. מעניין אותם רק לייצר מצג שהזיופים מנעו מהם לנצח בבחירות.
האם ליבסקינד והליכוד בחנו זיופים בבחירות של הימין המרכז החרדים?
לא
האם אותך מעניינים זיופים אחרים אלו?
כנראה שלא
האם הוכחת את הטענה שלך?
לא

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 19:17:15

שוב אתה זורק ללא שום ביסוס זה בעינך אמת מוחלטת שתעשה את העבודה של ליבסקנד או לפחות שתוכיח שיש דבר דומה זו תהיה הוכחה כל עוד לא עשית זאת אתה הוא הפנטזיונר .
קדימה בוא נראה אותך אחת ולתמיד .

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 19:42:09

עכשיו אתה בוכה כי הראתי שבדיוק כמו שאמרתי, לא הוכחת כלום.
מה אמרתי שאינו מבוסס?
ליבסקינד?
הוא לא עשה כלום חוץ מלשתף פעולה עם תעמולה של הליכוד שיצא במיוחד לקראת הבחירות במבצע שמטרתו לא להלחם בזיופים בבחירות אלא לייצר מצג של זיופים עצומים במגזר הערבי.
כמה קלפיות יש במגזר הערבי?
כמה אחוז מתוכן מהוות התלונות הללו של המבצע תעמולה הזה של הליכוד?
כמה אחוז מהתלונות הללו בכלל אמיתיות?
למה את ליבסקינד והליכוד לא מתעניינים בזיופים בשאר הארץ?
תעמולה אנטי ערבית. זה כל מה שבאמת יש כאן.
אתה יודע מה אין כאן? אין כאן בחינה אמיתית של מצב זיופי הבחירות בארץ.
למה? בגלל שזה לא מעניין אותם וזה לא המטרה.
המטרה היא לייצר תודעה מסויימת במח של פתאים כמוך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 19:48:35

https://www.zman.co.il/82470/print/
הנה, שתי שניות חיפוש גוגל ולא טרחתי אפילו לקרוא את התוכן. זה מבחינתך בטח הוכחה למה שאתה מדמיין שאני צריך להוכיח.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 19:53:14

עכשיו כשברור לכולנו שהפרכתי את ההוכחה שלך, אני בטוח שתמשיך לחזור עליה כל הזמן כאילו שום דבר מזה לא קרה.
בגלל זה אני לא טורח באמת איתך.
כי אתה לא מסוגל לגלות טיפת יושרה אפילו אם החיים שלך היו תלויים בזה.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 19:53:21
Reply to  מנחם לס

אתה פנטזיונר
אם אתה משווה את מה שאני הבאתי למה שאתה הבאת
מעניין שכאשר אתה צריך להביא "הוכחה" אתה מרשה לעצמך להביא דבר מגוחך שכזה.
ההבדל ביני לבינך זה בדיוק ההבדל בין המאמר הזה לבין המאמר של ליבסקנד

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 19:59:51

אני לא הבאתי את זה כהוכחה. אני הבאתי משהו שמקביל לחלוטין למה שאתה הבאת כהוכחה.
בכל מקרה עם זה או בלי זה ההוכחה שלך הופרכה לחלוטין.
עכשיו תמשיך להתחמק ולשנות כיוון ונושא כדי להתעלם מהעובדה המאוד ברורה הזאת.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 20:13:52

אגב, אתה מוכן להפסיק לעשות את הקטע חסר ההשראה של ימנים שכל פעם בגלל שאין להם טיפת יצירתיות במקום למצוא ביקורות משל עצמם פשוט מתנהגים כמו ילדים בגן קוראים לאנשים חזרה במילה שהם נקראו בה.
כאילו הבנתי, קשה לך עם זה שאתה חי בפנטזיות ועוד יותר קשה לך עם זה שאני אומר לך את זה בפרצוף בלי עידון, אבל בחיי במקום להיות ילד בגן ולעשות הכל חוזר עליך… תתבגר ותלמד לייצר תוכן מקורי בעצמך. יש מספיק מילים בשפה העברית כדי שתוכל לא להעתיק ממני את מה שאני אומר עליך ולזרוק אותו כלפי.
זה מדכא לראות כמה אתה מוגבל כך.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 20:14:45

הבאת משהו מקביל לחלוטין ?
עוד פנטזיה שלך
בוא תסביר לי איך ההוכחה שלי הופרכה לחלוטין ?
גם אם נקבל את המאמר שלך שלא מתקרב ברמת העבודה שלו למאמר של קלמן הרי שלכל היותר זה יוכיח
1. שהיו זיופים ככה שאתה כבר מסכים עם "הפנטזיות שלי " מבלי דעת

2. עוד דבר שאתה "שוכח" זה שגם אם היו זיופים נניח בעפולה הרי שהזיוף הזה לא אמור להיות לטובת מפלגה אחת וגם אם היה לטובת מפלגה אחת מה זה כבר נתן ? עוד חצי מנדט ? עוד מנדט ? אבל כך כך או כך המפלגות המדוברות עברו את אחוז החסימה

אבל כאשר אתה מוכיח זיופים במקום שבו ברור לכל שרק מפלגה אחת מקבלת את הקולות (או לכל הפחות מפלגה שנהייתה אחת ) הרי ברור שהזיוף שם הרבה יותר מהותי .
בקיצור גדול עלייך להבין את המשמעות השונה בין המקרים .

בשורה התחתונה לא כל טענה נגדית מקבילה ברמת ההוכחות שלה
ולא כל דבר בעל אותה משמעות .

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 20:46:42

מה אתה רוצה שאני יצירתי ואומר לך שאתה דביל ?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 20:57:54

אהרון
אתה צריך ממני שיעור הלוגיקה בסיסית?
כמו שכבר אמרתי לך. הרגשות שלך והאמונות שלך לא מעניינות אותי.
אתה מוזמן להמשיך לחיות במציאות הדמיונית שלך.
כתבה שמביאה טענות של אנשים ללא ראיות נלוות לטענותיהם אל מול מול כתבה שמביאה טענות של אנשים ללא ראיות נלוות לטענותיהם, כן זה ההגדרה של מקביל, לא משנה כמה אתה בוכה על זה.
הראיה היחידה בכתבה של ליבסקינד שנגעה באמת שלך שרעם בלד עברו את אחוז החסימה רק בזכות זיופים בכלל הייתה ראיה לזה שחדש תעל קיבלו קולות. זה כמה עקומה המחשבה שלך. אתה חושב שזה תומך בטענה שלך. כל ילד בן ארבע יודע שזה לא.
אין לי אפילו כח להסביר לך כמה קלוקת הטענות שלך לגבי עפולה וכו'. אתה פשוט מאוד שקוע כל כך עמוק בצידוקים של הרגשות והאמונות שלך שאתה לא מסוגל להבחין בטענה לוגית קוהרנטית אם היא הייתה דבוקה לך לפרצוף, שלא לדבר על לייצר אחת.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 21:03:04
Reply to  מנחם לס

מרוב חוסר כח אתה לא מוכיח שום דבר.
נסיים בזאת נשאיר לך את המילה האחרונה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 21:19:51

אהרון
לוגיקה בסיסית- כדי להוכיח טענה אתה צריך להביא ראיות שיתמכו בה. הראיות שהבאת לא היו קרובות להספיק להראות שיש ממש בטענה שלך. לפיכך ההוכחה שלך הופרכה.
אני נתתי הסבר (חלקי אמנם, כי אין לי זמן לגיש גאלופ של ליבסקינד) אך מספק למדוע הראיות שלך לא תומכות בטענה שלך.
אתה יודע זאת היטב, ובגלל זה אתה עסקת בהתעלמויות מטענות ובהסטת הדיון במקום לענות לטענותי כנגד הכביכול הוכחה שלך.
עכשיו אתה פונה לרטוריקה ודמגוגיה מתקרבנת כי אין לך טיעונים רלוונטים כי אתה יודע שנכשלת בלהגן על הטענה שלך.
זה שקוף לגמרי וה'משאיר לך את המילה האחרונה' זה לא יותר מבריחה עלובה ופחדנית של אדם שלא מסוגל להתמודד עם זה שהוכנה שלו הופרכה לחלוטין.

עגל
עגל
12/11/2020 13:19:51

(אהרן מקווה שראית את ההתנצלות שלי)
הטעות שלך היא בעצם הצגת והינוסח השאלה.
בית המשפט אף פעם לא מתבטא בצורה שבה כתבת (ועזוב את זה שבית המשפט לא חוקר, זה לא תפקידו).
בית המשפט יכול לומר משהו בסגנון "בכל הראיות שהובאו לנו לא מצאנו עבירה על חוק הבחירות", או "בראיה x שהוצגה בפנינו היתה עבירה על חוק הבחירות ולכן יש לפסול את הקולות במחוז y"

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני שואל אותך אהרון
האם ובהינתן אמירה מפורשת של *משהו שאין סיכוי שיקרה ואין שום עדויות לגביו אבל התחושה שלי חזקה מהמציאות* האם תשנה את דעתך לגבי *משהו שבאמת קורה בפועל* ותגיד ההיפך? שואל בשביל חבר שמנסה לנצח דיון באינטרנט בלי שום הוכחות על נושא שהוא לא יודע עליו כלום אבל התחושות שלו משתלטות על ראיית העובדות שלו.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 13:57:46

איפה ראיתי את דעתי ?
אמרתי בפירוש לגבי הבחירות באמריקה שאני לא יודע
אמרתי שאני מעריך אמרתי שאני מאמין אך בפירוש לא אמרתי שאני יודע .
גם היום קראתי את יו"ר וועדת הבחירות הפדרלית שאומר שהוא מעריך שהיו הונאות אחרת היו מכניסים את המפקחים .

אבל אני מסייג אני לא יודע גם כאן מה בדיוק סמכותו והאם זה לא זיוף /הטרלה .
אתם כאן כותבים דברים מסוימים במקומות אחרים אני קורא דברים אחרים
ולכן אני נשאר ספקן לשני הצדדים אגב למרות שלפחות לגבי מה שגיא כותב אני לוקח אותו ברצינות מניסיון ( ויחד עם זאת ישנם מקורות אחרים במיוחד בישראל /ארה"ב שהתגלו בעבר כאמינים והם מציירים אצלי רושם אחר ).

במילים אחרות אני עושה מה שהאדם החושב עושה ונשאר בספק כל עוד אין ראייה חד משמעית .

כאשר אני בטוח איני מהסס לומר את דעתי כפי שעשיתי בסוגיות הנוגעות בארץ והעליתי כאן כמה פעמים .

עגל תודה על ההתנצלות …לא יודע על מה ( כנראה שקשה לעקוב על כל פרט ).

כל טוב .

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בכל פעם שאתה עושה הצגה של "אני רק נייטרלי וספקן אין לי מושג" אבל רץ להדהד שקרים מוחלטים שאין להם שום בסיס של צד אחד.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 14:56:41

זו כבר דיבה איפה הדהדי שקר ?
זה שאני מביא מקורות אחרים מכם זה אומר שאני מהדהד שקר ?
זה שאני ספקן ויש לי יסוד להאמין שהיו זיופים זה להדהד שקר ?
יתרה מכך ברור לי שהיו זיופים (בכל מערכת בחירות יש ) וזו לא כלל הספקנות שלי
הספקנות שלי האם יש כאן משהו מאורגן שהוא מעבר לזיוף הרגיל
כאשר אני בטוח אני מביא מקורות כפי שהבאתי בארץ.
זו סתם דיבה מכוערת

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אז תביא שמץ של הוכחה שיש זיוף מערכתי בבחירות בארצות הברית, מהסוג שאף אחד לא הצליח להוכיח למרות שהם מקשקשים את השקרים שלהם כבר יותר משבוע, או שתפסיק לדבר בזחיחות הזו שלך.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מה שאתה אומר זה ברמת –
זה שאני ספקן ויש לי יסוד להאמין שאהרון שדה הוא מי שהוא אומר שהוא ולא ילד קטן בן שבע שראה פעם סרט על עורכי דין ומאז מציק לכולם עד שההורים שלו זרקו אותו מהבית והוא עבר לשגע אנשים רנודמליים באינטרנט.
אם תגיד לי שזה שקר זו דיבה מכוערת.

אור
אור
12/11/2020 15:12:40

אני עדיין לא מצליח להבין למה אתה ספקן אבל רק כלפי הצד הדמוקרטי?

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 15:57:18

Ljos
חשבתי שאתה ברמה יותר גבוהה
הבנתי עם מי יש לי עסק תודה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

סליחה שאני לא עומד בסטנדרטים הגבוהים של [בודק רשימות] ספקנות חסרת בסיס והדהוד שקרים כלפי צד אחד בלבד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 16:26:42

אהרון, תאמת!
אתה ילד קטן בן שבע שראה פעם סרט על עורכי דין ומאז מציק לכולם?
פויה, ילד רע…
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 16:44:48

איך אתה קורא לזה שאתה מהדהד "חשדות" לזיופים בבחירות אם לא הדהוד שקרים?
זה שאתה מפיל את האחריות על מקורות אחרים שמספקים לך את השקרים שאתה מעכל בתאווה לא ממש משנה את זה שאתה הוא המהדהד כאן.

etayef
etayef
12/11/2020 16:44:31

אהרון, מספיק כבר עם זה.
באמת, כמה מוסת ועיוור יכול להיות בן אדם?
אם טראמפ לא היה מרוצה משיטת הבחירות, למה לא התנגד לפני? רק כשהוא מפסיד זה לא בסדר?
איזה בית משפט יאשר שיטת בחירות, ואז בהינתן תוצאות מסויימות יבטל אותן?
זה לא שטראמפ מבסס את התלונות שלו על משהו קונקרטי.
כשטרמפ זכה, דמוקרטים אמרו שזה בגלל שזו מדינה חולה ומידרדרת, לא בגלל זיופים. בכלל, איך בנאדם אינטליגנטי מסוגל לתמוך במופרע שקרן וחסר יכולת כמו טראמפ? זה שיגעון מוחלט ששמור לכל מיני היל ביליס, לא לאנשים רציניים.
יש לך בעיה קשה מאד אם מסתכלים עליך בעיניים דמוקרטיות, אתה לא יודע להכיל דעות שונות משלך, שזהו כל בסיס הדמוקרטיה. כל הרעיון הוא שלא משנה מי שולט, הוא תמיד יתן לפלורליזם, חופש הבעת דעה ואופוזיציה להתקיים, כל עוד הם חוקיים.
אתה נותן לכל דביל להסית אותך, ולוקח מידע מכל מיני אתרים בלי לבדוק, זה ממש עצוב, וזה גם לא מכוון כלפיך, יש המון כמוך לצערי, אנשים שלא מסוגלים להכיל את זה שהצד שלהם לא מוביל, ושהרבה חושבים שהוא טועה.
אתה מפסיד אז פתאום זו רמאות?
זו בדיוק אותה דרך מחשבה ילדותית שמנהלת את המדינה שלנו עכשיו, שבה הצלחות הן של השלטון, וכישלונות של העם. אותה דרך שמשווה חתונות ותפילות להפגנות, כאילו שיש קשר ביניהם.

אשך טמיר המקורי
12/11/2020 9:29:46

ראס תמורת סימונס.
win-win

etayle
etayle
12/11/2020 9:50:54

אני לא רואה את פילי מרוויחה מזה. ראס ואמביד נראה שילוב גרוע.
הארדן על סימונס (ועוד דברים) כבר יותר מעניין.

עגל
עגל
12/11/2020 13:20:21
Reply to  etayle

זה בדיוק מה שהצעתי.

עגל
עגל
12/11/2020 13:20:42
Reply to  etayle

הכוונה לראס מול סימונס

אשך טמיר המקורי
12/11/2020 16:41:59
Reply to  etayle

ראס ואמביד יותר טוב מסימונס ואמביד.
ראס הצליח להפעיל את הנגר אדאמס.
ראס יכניס להם אטרף במקום סימונס הפלגמט.
בצד השני, יוכלו לשחק עם סימונס כסנטר ומנהל משחק נוסף.
הוא גם ישפר להם את ההגנה וגם ככה הוא לוקח רק זריקות מתחת לסל (מושלם לפילוסופיה).
שתי הקבוצות לא יגיעו לכלום בכל מקרה, אבל ישתפרו.

etayle
etayle
12/11/2020 17:30:07

מסכים עם הכל, ועדיין חושב שפילי לא מרוויחה יותר מידי. היא תשתפר, אבל אני לא רואה אותה מועמדת לאליפות ככה.
והחוזה של ראס דיי נוראי, לפי דעתי של סימונס יותר סחיר.
מעניין לאן הנקודה הסוגיה הזאתי תתפתח.
מה שיפה שתמיד מגיע הGM שאיכשהו מצליח לחרבן הכל.

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 9:48:48

נראה לי ג'ורג'יה יהיה יופי של טסט קייס. בבחירות לנשיאות כרגע יש לביידן יתרון זעיר, של 0.3% מהקולות, נשארו עוד 1% לספור, ויש לו סיכוי גבוה לזכות שם באלקטורים (לפי כל הרשתות כבר נתנו לו את ג'ורג'יה). באותה מדינה, הריצה לסנט לא הוכרעה. יש שני מושבים, באחד מהם הרפוליקני מוביל 49.7% מול 48%, ובגלל שאין לו 50% יש בחירות חוזרות, ובמושב השני היו 3 מועמדים, אחד עצמאי, אחד רפוליקני אחד דמוקרטי, יש 20% לעצמאי, 26% לרפוליקני, 33 אחוד לדמוקרטי, אז יש בחירות חוזרות בין הרפוליקני לדמוקרטי.
כרגע המצב בסנט האמריקאי הוא 50 רפוליקנים ו48 דמוקרטים. כך הדמוקרטים חייבים את שני המושבים כדי לקבל שליטה בסנט. זאת תהיה מלחמה הכי קריטית עבור הקדנציה הבאה של הנשיא – לא משנה איזה נשיא – אם זה ביידן סנט רפובליקני יוכל לנטרל כמעט כל יוזמה שלו בתחום הפנימי, ואם זה טראמפ – סנט חצי חצי יאפשר לגמוקרטים לנסות לשכנע רק 1, בכל מחיר אפשרי, ובכך להשיג רוב נגד הנשיא גם בסנט וגם בבית הנבחרים – מה שיאפשר להם עקרונית גם לבצע הדחה אם ימצאו עילה מספיק טובה.
בקיצור, אלו יהיו לא רק בחירות על נציגי הסנט של ג'ורג'יה, אלא גם בחירות על הנשיאות. אז הטענה שלי היא כזאת – אם אכן יבחרו שם 2 הרפוליקנים – מה זה אומר על התוצאות של הנשיאות במדינה? – האם אז יווצר איזה ביסוס לטענה שיש משהו לא כשר בזה שלביידן יש יתרון (קטן אמנם) בבחירות לנשיאות, אם יסתבר שבבחירות לסנט הרפוליקנים מנצחים ביתרון של כ2% (נניח כמו שנראה כרגע במושב שהוא 1 מול 1)?
לתשובותכים המחכימות אני מצפה.

etayle
etayle
12/11/2020 9:53:37
Reply to  Zvika Bar-Lev

לא. העולם לא מתחלק לרפובליקנים ומשלים.
אדם יכול להיות תומך במועד רפובליקני, ועדיין לחשוב שטראמפ קטסטרופה ולא להצביע לו/לתמוך בביידן.
הפערים שם הם קטנים מאוד בכל מקרה, אז קשה להסיק משהו מיוחד.

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 9:58:22
Reply to  etayle

בבחירות הספציפיות הללו, מהסיבות שהזכרתי, זה יהיה לגמרי על בסיס החלוקה רפובליקנים מול דמוקרטים. אין למעשה אפשרות אחרת. גם ככה ראינו מהסיבוב הראשון, שלא הייתה הכרעה אישית ברורה בין המועמדים, כך שברור שהשיקול של ההשפעה על הנשיאות, יהיה השיקול המכריע בסיבוב השני.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 10:14:02
Reply to  Zvika Bar-Lev

צביקה איזה שטויות במהלך חיי הצבעתי לרפובליקנים ודמוקרטים ושיניתי את צדדי אין ספור פעמים, קלינטון גור, אובמה קדנציה ראשונה מיט רומני וטראמפ.

אני תומך בטראמפ והוא קטסטרופה בהמון תחומים סביבתתי חברתי, ביידן לעומתו חסר מושג כלכלית.
.
לגבי הדחה צריכים שני שליש זה לא יקרה.

אור
אור
12/11/2020 10:05:37
Reply to  Zvika Bar-Lev

לא הבנתי, פעם ראשונה שיש הבדל של יותר מ-2% בין הבחירות במדינה לסנאט? מה הנקודה שלך ומה זה מוכיח בדיוק? ולמה נקודת ההנחה שלך במקרה הזה שדווקא הדמוקרטים רימו ולא הרפובליקנים?
.
אגב, הגבתי לך במעורב של אתמול למה אתה טועה ומטעה ש"אם זה היה הפוך הם היו עושים בדיוק את אותו דבר", כי זה בדיוק קרה והם לא עשו אותו דבר.

אור
אור
12/11/2020 10:09:59
Reply to  Zvika Bar-Lev

חוץ מזה אתה רוצה להשוות בין בחירות משני מועדים שונים, כשאחד מהם מיוחד, כאשר ברור שהפעם יותר אנשים ילכו להצביע משני הצדדים? אלה לא אותם תנאים להסיק מהן את המסקנות שאתה מחפש

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 11:04:28
Reply to  Zvika Bar-Lev

מה זה אומר על הבחירות לנשיאות?
כלום.
הפער בג'ורג'יה בבחירות לנשיאות הוא מעט פחות מ-0.3%
הפער בארה"ב הוא 3.4% (בינתיים. זה יהיה 4%+ כאשר ספירת הקולות תסתיים)

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Zvika Bar-Lev

איזה גרועים הדמוקרטים. גנבו את הבחירות, הצליחו לשנות הצבעות אמיתיות של אנשים ולשלוח זיופים, אבל לא הצליחו לחשוב שהם צריכים לרמות גם בבחירות לסנאט. אפילו לגנוב בחירות כמו שצריך לא יודעים אלה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 15:27:39

The enemy is both weak and strong

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אבל אני מנסה לא להגיד להם מה זה אומר בכל הזדמנות.
רק כל פעם שלישית.

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 14:29:23
Reply to  Zvika Bar-Lev

תגובות מעניינות, שמראות שאף אחד פה לא נותן מרווח קטן לשיקולים סבירים, לקחת ממנו את הפוזיציה שממנו הוא נכנס:
אני לא אומר שהסיטואציה שקרתה בג'ורג'יה בפועל אומרת משהו ברור. זה בהחלט יכול לקרות. אילו היה נסגר האלקטורים לביידן, סנטור אחד לאדומים ואחד לכחולים (נניח) או כל קומבינציה אחרת, אז זה היה המצב ולא היה לי מסקנות ברורות להגיד על זה. אבל בהתחשב במצב שנוצר, בפועל כיום, הבחירות החוזרות לסנאט, כן יכולות להוות אינדיקציה על מה שקרה בבחירות לנשיאות. כי חד משמעית – אם הצבעת לטראמפ ואתה סתם מבואס מההפסד או חושב שרימו אותך, אתה תעשה הכל כדי שהסנאט ישאר רפוליקני. ואם אתה מצביע ביידן שרוצה שיצליח בתפקידו כנשיא, אתה תרצה לעשות הכל כדי שלא יהיה לו סנאט לעומתי, ויש לך הזדמנות פז, להשלים ל50 סנטורים לדמוקרטים, מה שמעביר את ההכרעה במקרה של תיקו לסגנית הנשיא – וזה משהו שישפע בצורה מטורפת על כל הקדנציה, אין בכלל ספק. אז כן, מבחינתי, זה כן תהיה אינדיקציה, שהיה משהו קצת פישי בספירת הקולות לנשיאות בג'ורגיה, עם בסיבוב השני יזכו הרפוליקנים בשני מושבים בצורה ברורה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Zvika Bar-Lev

בטח, כי ניסיון לרדד בחירות והחלטות של אנשים לבינאריות פשוטה זה סביר ולא מוטה מפוזיציה בכלל.

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 15:46:38

כל מה שאמרתי, שזה לא תהיה הוכחה לכלום, אבל זה קצת מסייע לכיוון של – משהו במספרים בחלק של הנשיאות לא נמצא בהתאמה על המספרים של ההצבעה לסנאט – שוב בהנחה ששם נראה הכרעה ברורה בכיוון השני. אם גם שם זה יגמר בפוטו פיניש על 10-20 אלף קולות – אז לא ניתן יהיה להגיד כלום, לזה אני מסכים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 15:35:10
Reply to  Zvika Bar-Lev

יש לך חוסר הבנה מאוד מהותי לגבי הפוליטיקה האמריקנית. המפלגות הרפופליקניות והדמוקרטיות אינן מקשה אחת עם אידאולוגיה אחת אלא בכל אחת יש ספקטרום אידאולוגי מאוד רחב, ויש אזורים שלמים של חפיפה אידאולוגית בין הספקרומים האלו. מלבד זאת הרבה פעמים מתמודדים בוחרים את הזיהוי המפלגתי שלהם כתלות של אינטרסים מקומיים וללא קשר לפוליסות שהן מקדמים והאידאולוגיה שהם כביכול דוגלים בה, וזה לא בלתי אפשרי שמתמודד משנה זיהוי מפלגתי ללא שינוי אידאולוגי משמעותי.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 15:36:41

במילים אחרות, הקביעה של מתמודד הוא דמוקרט או רפובליקן היא הרסה פחות ברורה דיכוטומית ממה שאתה מדמיין לעצמך כאשר אתה מעלה תאוריות כאלו שכתבת כאן.

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 15:49:02

אתה בכוונה מתעלם מהמקרה הספציפי. ברור שאתה צודק באופן כללי. הטענה שלי היא שבמקרה הספציפי הזה, זה די מתכנס לדמוקרט מול רפובליקן – כי גם ראינו שבסיבוב הראשון זה היה די צמוד, חצי חצי, וגם האפקט שזה יעשה על הנשיאות. זה גיים צ'יינג'ר, וכולם הולכים להיות מאוד מודעים לזה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 16:31:01
Reply to  Zvika Bar-Lev

אני לא. אני מתעלם מזה שאתה הוזה הזיות שלא קשורות לכלום בשביל להקל על הרגשות שלך שמשום מה קשה להם עם הבחירה של האמריקנים להפרד מהנשיא הפרוטו פשיסט הגרוע שלהם.

אשך טמיר המקורי
12/11/2020 16:46:21

תיזהר, בסוף תיכנס גם לרשימת המתנשאים חסרי המודעות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 17:25:39

אני מתנשא רק על מי שמציג שיש לו רגשות נחיתות

אור
אור
12/11/2020 16:31:36
Reply to  מנחם לס

זה לא בהכרח נכון וגם וורנאק לא בטוח ינצח. בכל מקרה בבחירות השניות הרפובליקנים ינצחו כנראה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 17:25:12
Reply to  מנחם לס

אני מתנשא רק על מי שמציג שיש לו רגשות נחיתות

Zvika Bar-Lev
13/11/2020 9:15:44
Reply to  מנחם לס

למה זה כזה בטוח? הוא קיבל 33% מהקולות בסיבוב הראשון, מה מבטיח שיזכה בשני?

dror2
dror2
12/11/2020 10:11:47

אהרון, אני מניח שאתה מכיר את ההבדל בין תיאוריה מדעית לכזו שאינה מדעית. לטובת מה שלא שמע על זה, תיאוריה מדעית בהגדרה היא תיאוריה שניתן להפריך אותה. כלומר שאם מביאים ראיה שסותרת אותה היא ככל הנראה לא נכונה.
מה מבחינתך יכול להוות ראייה לכך שהבחירות לא זויפו לטובת הדמוקרטים?
ובנוסף – מה מבחינתך יכול להפריך את התיאוריה שלך לפיה בחירות 2019 מועד א זויפו לטובת בל"ד?

dror2
dror2
12/11/2020 10:19:32
Reply to  dror2

בינתיים מה שמצאתי מחיפוש ראשוני לא העיד על ראיות ברורות לזיוף לטובת בל"ד. למי שרוצה קצת להעמיק –
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001301038

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 10:34:51

לא מצליח עם הלינק העתיק את הכתבה
https://www.maariv.co.il/journalists/Article-718923

dror2
dror2
12/11/2020 10:59:05

באמת מטריד דורש טיפול מעמיק. תודה.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 11:26:50
Reply to  dror2

בכיף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/11/2020 16:48:12

תודה אהרון
אני הייתי מבטל לגמרי קלפי כזה ולא סופר בכלל את הקולות.

אהרון שדה
Editor
12/11/2020 11:28:19
Reply to  dror2

לגבי מה שלא זויף לטובת דמוקרטים
מבחינתי כל עוד בית משפט העליון לא פוסק לטובת טראמפ או לא מעלה חשש לטוהר הבחירות (אא"כ תהיה לי סיבה להניח שבית המשפט מוטה כרגע אין לי סיבה שכזו להיפך )

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 19:08:58
Reply to  dror2

שמת לב אגב שהוא לא ענה על השאלה שלך?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/11/2020 10:26:44

נראה לי שטראמפ חושב שמשום מה, בהסכם עם העם האמריקאי יש לו סעיף נו טרייד. הוא עוד יגלה שהחוק הוא סוג של דני איינג', חסר כל רגש. בואי מלאניה, הולכים.
תודה על המעורב

אשך טמיר המקורי
12/11/2020 16:47:27

חחח

etayle
etayle
12/11/2020 12:37:00

https://www.youtube.com/watch?v=3lzuoTarQjs&feature=emb_logo

חבטה שראיתי בגולף. מרשים ביותר.

ארז
Editor
12/11/2020 12:38:15

מזכיר לי שמישהו במשרד שאל אותי איך אני תמיד מצליח לשמור על שמחת חיים אמרתי לו שאני מקפיד להרתיח מים, שהרי אין שמחה כשמחה לאד.
אישית אני מכיר את תום היינסון by reputation only, אבל זה מספיק לי לדעת שאוהדי הסלטיקס אבדו מישהו משלהם.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

רץ באינטרנט:
ביידנפרוידה – תחושת הקלה נטולת כל שמחה.

Zion king
Zion king
12/11/2020 13:53:02

עכשיו זה זמן מצויין לפרק את החבילה ביוסטון, במצב הנוכחי לא יצליחו לבנות שום דבר טוב, עדיף למכור את ווסטברוק והארדן.
הארדן לפילי תמורת סימונס ובחירות כנראה הדבר הכי טוב שישיגו, סימונס חתום לחוזה ל5 שנים, יהיה גם נכס לטרייד עתידי לדרפט שנה הבאה אם לא יהיו מרוצים ממנו או אם קבוצה צמרת תשיג את הבחירה הגבוה ותרצה שדרוג מיידי.
ווסטברוק פשוט רק לנקות את החוזה שלו.
אופציות אפשריות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zion king

צודק. אין ליוסטון מה למשוך הם מתו ב2018 נרצחו עי סקוט פוסטר ו0 מ27. משם זה רק היה ניסיונות החייאה.

אשך טמיר המקורי
12/11/2020 16:48:43
Reply to  Zion king

אף אחד לא יתן את הארדן תמורת סימונס ובחירות.

דה שוט
דה שוט
12/11/2020 14:29:54

כריס פול בדרך חזרה לקריפרים. רק אומר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עם איזה כסף? הוא מרוויח 40 מיליון. בלי ראווי וגורגי נראה לי כל הקריפרים יחד לא מגיעים ל40 מיליון שלו 😂😂

דה שוט
דה שוט
12/11/2020 15:35:56

😂😂😂😂
צודק אבל מדברים על זה. לפי וואלה קאוואי פנה אליו אז כנראה יש התכנות. כתוב שם שהוא מתעניין גם בניקס 😱
הולך להיות שמח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יכול להיות שקאווי פשוט יטריד את גורג לניקס ואז הכל מסתדר. ואז ראס יצטרף לגורג בניקס

דה שוט
דה שוט
12/11/2020 15:58:03

זה יהיה חלום!!!!!
(ובשביל דובי חלום בלהות 😂😂😂)

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 15:00:17

עוד משהו קטן בנושא הבחירות. לגבי 79 אלקטורים, ההכרעה או שהייתה או שתהיה, היא בפחות מ1% הפרש. בכל מדינה ומדינה כזאת, בסוף זה מסתכם במשהו בין 10K קולות ל20K. ויסקונסין הוכרעה ב20K קולות, כאשר בכל המדינה, בכל מחוז ומחוז הייתרון היה של טראמפ, רק בערים הגדולות, מילווקי ומדיסון, היה יתרון גדול לטראמפ, שבמצטבר הביא להפרש הזה של 20K. באריזונה ההפרש 8K לטובת ביידן, בג'ורג'יה 14K, זה לדעתי בהחלט מביא למוטיבציה מאוד גדולה לברר עד הסוף כל חשש הכי קטן לאי סדרים, כי כאן מרווח השגיאה במקרי, אפילו בלי שום עבודת זיום מיוחדת, יכול לשנות את ההכרעה. ובפנסילבניה, שם נראה שזהו נסגר שזה של ביידן (ומביאה אותו ל279 ולנצחון בבחירות), הוא זכה ביתרון של 53K קולות, שהם 0.8% מהקולות, שם יותר קשה לי לטעון את זה – שם יהיה צורך ממש להצליח להוכיח שהיו נסיונות לזיוף.
בקיצור – אם בפנסילבניה לא יצליחו להוכיח משהו אמיתי בעייתי שקרה שם, הסיפור גמור.

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 15:21:01
Reply to  Zvika Bar-Lev

הסיפור גמור ממזמן.
.
הפער, דרך אגב, יהיה בסופו של יום משהו כמו 4%
(אם סופרים מצביעים ולא אלקטורים, זה הפער האמתי).

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 15:26:12

ממש לא. הפער האמיתי בקולות לא מעניין בכלל. בגלל שיטת האלקטורים תכלס זה הדבר היחיד שחשוב. לא מעניין בכלל הפופולר ווט, וזה גם מאוד הגיוני

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 15:43:09

יש פער של 5 מיליון בוחרים רק מקליפורניה. היכן שבוחרים רפוליקנים לא נוטים כ"כ ללכת להצביע, כי היתרון של הדמוקרטים כה גדול, וזה ידוע, כך שאין טעם ללכת. זה יותר מצב שבו יש 55 אלקטורים בכיס לדמוקרט, וגם יתרון של 5 מיליון בוחרים – שזה מאוד קרוב לכל היתרון של ביידן בסכום הכללי.
לא שזה לא שווה משהו, אבל להגיד שזה כ"כ משמעותי, זה פשוט לא נכון. ביידן כנראה ניצח, אבל זה תכלס ממש על הקשקש. טראמפ ממש לא הובס, וזה הוכרע על אלפים בודדים של קולות. ואני לא מקבל את הגישה שכמחצית מהבוחרים בארה"ב הם שוטים שבוחרים בליצן למרות שזה ממש לא הגיוני לבחור בו.

אור
אור
12/11/2020 16:11:43
Reply to  Zvika Bar-Lev

יכול להיות שגם הדמוקרטים שם לא מצביעים כי היתרון כ"כ גדול, או במדינות אדומות בדרום, זה טיעון מעגלי
.
אני לא מקבל את זה שטוענים לזיוף סתם כדי לגנוב בחירות עם תוצאה אלקטורלית ופערים ממש דומים לאותו ניצחון של טראמפ ב-2016 אבל "חייבים לבדוק את זה" כי טראמפ לא יודע להפסיד בכבוד.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 16:34:25
Reply to  אור

למדינות הקונות אין חמישית מאוכלוסייה שיש בקליפורניה, כשאתה מוסיף את העבודה שרוב הדמוקרטים מצביעים בדואר שזה עניין של כמה דקות בעוד שרוב הרפובליקנים מצביעים ביום ההצבעה, אין לרופלבליקנים תמריץ ללכת ולעמוד שעות בתור במדינות כמו קליפורניה במיוחד שהתוצאה ידועה מראש. זה הסיבה ה5-6 מליון מצביעים שגיא מציג זה לא יותר מדמגוגיה זולה.

אור
אור
12/11/2020 16:37:18

לי נראה שדמגוגיה זולה זה לקחת מדינה אחת גדולה ככל שתהיה, להחליט מה קורה שם בצורה כלשהי ולהגיד שזה מוכיח על כלל הבחירות בלי להתייחס לכל החורים שיש במה שקבעתם ובהשלכה הזו על כלל המדינות.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

השיחה הזו הייתה צריכה להתחיל עם כל הגרימנדרינג וכל סוגי ה-Voter suppression שמתרחשים בארצות הברית וההשפעה שלהם בפועל הרבה לפני שמגיעים להנחות לא מבוססות לגבי מקומות אחרים.

אור
אור
12/11/2020 16:45:14

גם נכון

גיא הירוק
Admin
12/11/2020 18:00:01

ברוך, החץ, והמטרה… כרגיל.
.
אין מדינות בהן היחס הוא בדיוק הפוך מזה שבקליפורניה? אז שם לדמוקרטים לא הייתה סיבה להישאר בבית?
.
הקטע זה של כאשר זה נוח, סופרים קולות, וכאשר זה נוח, סופרים אלקטורים, הוא פשוט מגוחך.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 18:19:53

תמיד סופרים אלקטורים ידידי, לא יודע מי מדבר על השטויות של ספירת קולות אני לא רפובליקני או דמוקרטי. יש שיטה של אלקטורים הנשיא נבחר לפיהם.
.
בקליפורניה יש 10 מליון יותר איש מטקסס שכל 4 מצביעים בקליפורניה שווים למצביע אחד בווימינג, אתה חייב לזכור שאלקטורים לא מחולק לפי גודל האוכלוסיה אלא לפי חלוקה שרירותית שנותנים למדינות הקטנות.
אז כן מצביעים בוומינג אלסקה… לא יומיים להצביע כמו כך בקליפורניה וניו יורק… מה לעשות שהמדינות שבשליטת הדמוקרטים מפוצצות אוכלוסיה

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 17:23:02
Reply to  אור

ספר לי עוד על הלוגיקה של הטיעון "טוענים לזיוף סתם כדי לגנוב בחירות" – איך הטענה עצמה גונבת בחירות? טענה בסוף זאת רק טענה. אם לאחר בירור יסתבר שיש בה ממש – אז אני מבין שגם אתה נגד זיוף בחירות, ותרצה שזה יבדק לעומק, ואם לאחר בדיקה יסתבר שאין בזה ממש, אז גם הטוען יאלץ לקבל שאין זיוף, ולקבל את התוצאה.
אני משתגע מהרטוריקה של מתנגדי טראמפ סביב הנקודה הזאת. אפשר להגיד סור לוזר עשרים פעם, סבבה. אבל את הטענות צריך לבדוק, ואם יופרכו, שלום ותודה רבה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 15:25:11
Reply to  Zvika Bar-Lev

שתבין הצבעתי לטראמפ אבל בבחירות הקודמות הוא לקח באותם מרווחים, בוש בשנת 2000 לקח במרווח של 320 קולות, זה השיטה טראמפ טוען לזיופים בלי להביא בדל הוכחה, זה מגוכח

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 15:27:00

אין הוכחה – הפסיד. המגוכח לא משנה בכלל. זה הדבר האחרון שמפריע לו.

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 15:27:31
Reply to  Zvika Bar-Lev

וזה צריך להיות מגוחך…

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 17:17:52
Reply to  מנחם לס

מה בדיוק לא הייתה מאמין? אני אומר שטראמפ ניצח? לא. אני רק לא מתחבר לזה שכל אלו ששנאו את טראמפ בלהט עצום, כולל אתה לאחרונה, ולא קיבלו לרגע אחת את נשיאותו, כ"כ כועסים על זה שעכשיו כשכנראה הפסיד, הוא נלחם על כל קול ועל כל אפשרות של זיוף, כדי לוודא שלפחות ההפסד שלו יהיה כשר. האיש קיבל משמעותית יותר קולות מאשר בבחירה הראשונה שלו, כך שבטוח תוצאות הבחירות הם לא כאלו החלטיות. איני יודע איך הייתי נוהג במקומו.
מה שבטוח, לפי הסגנון של רבים מממתנדיו, שמתארים אותו גרוע כמו הגרועים במנהיגי העולם המטרללים והטוטליטריים והרצחנים בעבר, ניתן בקלות לתאר מצב שמי שרואה אותו ככה, ירשה לעצמו בלי הרבה היסוס לרמות נגדו, אם יש באפשרותו לעשות זאת. אז צריך להבין סיבה ותוצאה – רק הרטוריקה המוטרפת נגדו לבד, מצדיקה את כל החשש שלו מזיופים מסיביים.

לילי
לילי
12/11/2020 15:27:57

תודה מנחם.
הלוואי. הלוואי ובקי האמון תהיה מאמנת ראשית אחרי פופ.
קודם כל כי מגיעה לה, היא באמת עברה את כל הדרך לפי הספר ולפי כל השמועות עליה יש לה מוח כדורסל יוצא מן הכלל.
ורק אחר כך כי היא אישה, ובהחלט הגיע הזמן לתקדים בנושא.
מספיק עם ה'שמרנות' הזאת, היא מיותרת לגמרי – אם מגיע לה, שתקבל את ההזדמנות. ובהחלט מגיע לה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 15:44:29
Reply to  לילי

מקווה שגם יהיה לה חומר שחקנים לאמן ושלא תתקע לדוגמה עם מה שלא הולך כרגע בספרס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  לילי

💯+
.
אפרופו נשים בכדורסל… מתוכנן לעלות כאן פרויקט של פריוויו לקבוצות השונות לקראת העונה הבאה, וחשבתי לעצמי שיכול להיות מצוין אם הפריוויו של יוטה, למשל, יכתב על ידי אוהדת של הקבוצה
🙂
.
מה דעתך?

לילי
לילי
13/11/2020 1:06:55

מממממ אני יכולה לנסות (אפילו אשמח), והאמת רציתי לכתוב לכם בכללי את דעתי על 'דרכנו לאן' של יוטה (אפילו כבר התחלתי קצת 😅) אבל מודה שאין לי ניסיון רב בכתיבת ספורט..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  לילי

מעולה!
.
תשלחי אימייל לכתובת של יצירת הקשר – hoopsil2020@gmail.com, ונמשיך משם.
.
בנוגע לניסיון – כולם מתחילים בלי ;-), אפילו למנחם לא היה ניסיון לפני שהתחיל… ורועי התחיל לכתוב לאתר רק בגיל מאוחר יחסית (שנתיים וחצי:-))))). בקיצור, אין מה לדאוג, ונשמח לסייע.

etayle
etayle
12/11/2020 17:32:11
Reply to  לילי

הכל ספקולציות על בקי האמון. אין מגיע ואין בטיח, מי שרוצה משרה צריך לקחת אותה.
למה לנאש מגיע יותר מלה? או ללו, ואן גנדי. המאמנים בליגה הזאת זה יותר כמו רולטה מאשר משהו רציונלי.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 18:26:49
Reply to  etayle

יותר מאשר קשרים כך גם הGM עדיין הNBA זה ליגה שמרנית עדיין מאמנים מאירופה בקושי נכנסים לליגה וזוכים ליחס מזלזל, אז אישה? אני לגמרי בעד לבטל את האפלייה הזאת אבל לא חושב שזה יקרה בקרוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני גם חושב כמוך

לילי
לילי
13/11/2020 1:12:07
Reply to  etayle

אין מגיע או יש מגיע, זאת שאלה בפני עצמה.
לגבי ה'לקחת משרה' – זה באמת כזה פשוט לדעתך?
מי שרוצה שתיקח?
לדעתי לא. כמו שברוך אמר (ואני מסכימה איתו על העיקרון) הליגה מאוד שמרנית (כמו ארה"ב באופן כללי) וכמעט בלתי אפשרי לנשים להיכנס לעמדות מפתח (סתם דוגמא – אישה ראשונה בהיסטוריה מקבלת תפקיד כסגנית נשיא. כמה שזה משמח זה גם קצת עצוב)
בקי מצויינת. זאת עובדה. כל מי שמכיר ועובד איתה אומר את זה.
אם היא היית גבר כנראה שבכלל לא היה דיון על הנושא והיא כבר היית מקבלת תפקיד כמאמנת ראשית בקבוצה זו או אחרת.
התקווה שלי היא שזה יקרה בספרס כי שם מכירים אותה הכי מקרוב ושם הסיכוי הוא הכי גבוהה.
הלוואי וזה באמת יקרה – תקדים כזה יוכל לעזור לקדם גם נשים אחרות שיש להן את השכל והיכולת אבל לא את האיבר מין הנכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס והקליפרס מגששות אחרי שרודר
תשובת שרודר
“Yes, I have received offers. But I never wanted to go to the Lakers, the Clippers or all the names that may have called my agents,” Schroder said to the MagentaSport podcast, per Sport 1.

“In the end, I’m good with the GM (Sam Presti – the OKC General Manager) and that was my decision. I said that I like the organization here better,” Schroder added.

כלומר הוא יעזוב בקרוב 😂😂

etayle
etayle
12/11/2020 17:33:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה נאיבי. יוטרד תמורת בחירת דראפט וקאפ ספייס בקרוב.
אבל תמיד אהבתי את הגרמני עם החיוך החביב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

שלא יאשימו אותו בטמפרינג 😂😂 הוא מסוג השחקנים שקונסים אותם על זה

עידו גילרי
Admin
12/11/2020 17:48:42

בוא תספר לנו את מי קונסים על טמפרינג ואת מי לא ועל מה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה יודע בעצמך

עידו גילרי
Admin
12/11/2020 23:03:34

כן אני יודע שכל שחקן שיבקש טרייד או שיציע להעביר שחקן אחר מקבוצה אחת לשניה ייקנס.

etayle
etayle
12/11/2020 17:35:10

האם זה מסמן את סאגת "חזרתו מפרישה של דארן קוליסון" או שזה שמור רק לאמצע עונה ומעלה.
(בעיניי דארן חתיכת שחקן להביא משום מקום, ובהחלט גיים צ'ינצ'ר).

John
12/11/2020 16:07:50

לגבי מפלגה שלישית – never say never. לארה"ב יש היסטוריה עם עוד מפלגות חוץ מהרפובליקנים והדמוקרטים. וגם בין השניים האלו נוצר חילופי תפקידים כאשר הדמוקרטים שהיו שייכים לדרום הישן החלו להחליף מקומות עם הרפובליקנים שייצגו את ארה"ב השמרנית בעלי רצון לחופש דתי וחופש מהדת בו זמנית. לינקולן ייצג את המפלגה הזו. כיום אין קשר בין אף אחד מהמלגות להיסטוריה שלהם. לגבי מפלגה שלישית נתחיל מכך שיש כבר עוד שני מפלגות ששייכות לזרמנים בולטים בפוליטיקה האמריקאית. הראשונה היא הליברטנים והשנייה זה הירוקים. אם תבצע סקר בארה"ב תגלה שיש אחוז עצום של ליברטנים אך רובם ככולם מעדפים לשרת מתוך המפלגה הרפובליקנית. אנשים כמו ראנד פול או טד קרוז (עד שנכנע ככל הנראה לסחיטה של דונלד טראמפ והפך לליצן החצר שלו יחד עם ג'וליאני ולינדזי גראהם) שנים ביטאו קולות שמרניים אך ליברטניים. מהצד השני יש לא מעט ירוקים במפלגה הדמוקרטית אך הם אינם מעוניינים לפעול ממפלגה עצמאית קטנה וחסרת משאבים כשהם יכולים לפעול מתוכה.
.
חשוב מאוד להבין שיטת שתי המפלגות לא נועדה להשמיע קול אחד ברור אלא ליצור מטרייה אידיאולוגית רחבה ככל הניתן לזרמים השונים. לא סתם הפריימריז במפלגות לעיתים הרבה יותר ייצריות וקוטביות מהמירוץ לנשיאות (לא הפעם). הקולות של סנדרס, AOC, וורן, אילהאן עומר וראשידה טאליב הם קול שמאוד משפיע על צעירי אמריקה. הם מציעים להם פתרונות ושינויים מאוד גדולים אך עם לא מעט פופוליזם כמו "אם לממשל היה כסף לשלם לוול סטריט, אז שיימצא כסף למערכת בריאות חינמית ומלאה לכולם", או "מחיקת כל החובות הסטודנטים של כולם תוביל לשיקום מעמד הביניים כי לכולם יהיה יותר כסף לבזבז". הזרם המרכזי של הדמוקרטים לא באמת רואה דברים מאוד אחרת אלא רואה תהליכים ארוכי טווח, ומעדיפים פתרונות סבסוד של הסקטור הפרטי מאשר הלאמה של מערכות. אובמה קר הוא לא תוכניתו של סאנדרס, כי בגדול אובמה סבר שיש לתת סוכריה ענקית לחברות הביטוח המפוצצות כוח וכסף בכך שהחוק יכריח כל אזרח לבחור את התוכנית המינימלית שנקבעה על ידי סבסוד ממשלתי שהוא בור ללא תחתית. אך בתמורה חברות הביטוח לא יכולות להפלות מבוטחים בעלי היסטוריה רפואית קודמת. מה שקרה בפועל עם אובמה קר זה שחברות הביטוח לוקחות המון כסף על תוכנית מאוד בינונית שלא הייתה משווקת לאף אחד כצרכן פרטי מקבלת עליו סבסוד לא נורמלי ובכך מכסה על כל החולים הבעייתים שנכנסים במחיר אחיד (בקזינו הבית תמיד מרוויח…). זה עדיין עדיף מלתת לאנשים להקיא ריאה בבית, אבל…
.
הבעיה במערכת הרפואית האמריקאית בעיני היא בכלל קשורה במערכת החינוך ובמכללות. כשמחיר ההשכלה הגבוהה בארה"ב הוא במאות אחוזים יותר יקר ממקבילתה הלא פחות טובה האירופאית, רופאים הלומדים שנים רבות לוקחים הלוואות פסיכיות עוד לפני שהרוויחו דולר. גם על עשור של לימודים וגם נדל"ן סופר יקר שהם צריכים לשלם כי בתי חולים נוטים להימצא במרכזי ערים. כך שהשכר ההתחליתי של רופא מאוד גבוה ועולה לרמות שלא באמת נדרשות. חברות התרופות שנהנות מסבסוד רחב של חברות הביטוח מרשות לעצמן להפגיז מחירי חזירות לארה"ב כאשר אותה התרופה בדיוק נמכרת במחיר פחות בהרבה לשוק הקנדי או האירופאי. הפיתרון הוא בשלושת המישורים האלה בדיוק. אם הממשלה בדיוק כמו בארץ או כל ארץ אירופאית תפעיל תוכנית בריאות ממלכתית בסיסית (לא שאפתנית וילדותית כמו זו של ברני), יהיה לה את המנדט לעקם ידיים של חברות תרופות ומוסדות רפואיים להכניס מחירים אטרקטיביים. הביטוחים הרפואיים בדיוק כמו בארץ, יהוו פוליסה משלימה למי שידו משגת בצורה סקיילבילית (כמו הזהב, זהב+ פרימיום ושאר הכיסויים המשווקים).
.
בנוסף ארה"ב לא צריכה לכסות הלוואות או לממן לימודים חינם לכל, כי כמות האוכלוסיה והעליות האקדמיות מטורפות לעומת אירופה. היא צריכה לעשות אינסטיבציה למדינות שהאוניברסיטאות שלהן מראות תנאי הוגנות בקבלה, שכר לימוד וניהול תקין ולסבסד מקצועות ברמה הארצית שחסרים כמו רופאים וכו'.
.
לגבי הרפובלקנים, הם הפכו תחת טראמפ יש דיכוטומיה מאוד נוקשה בין האוכלוסיה המשכילה (מקבלים את טראמפ כאחד שדוחף מדיניות שמרנית באופן יעיל) ללא משכילה (טראמפ הוא משיח נבחר) בארה"ב. המטיפים האוונגליסטים דוחפים אותו כמשיח כבר כמה שנים. אבל כשמנקים את השפעת הכריזמה והרטוריקה מגלים משהו מעניין. ישנו רוב מובהק שהוא שמרן ברמה החברתית במפלגה הרפובליקנית, אך פתוח לתוכניות סוציאליות "שמאלניות" ברמת הכלכלה (כל עוד לא קוראים להם כך). לא סתם פלורידה שטראמפ הדהד בניצחונו בה, העבירה בבחירות חוק שמעלה את שכר המינימום ל-15 דולר לשעה. זה סכום שסאנדרס וחבריו רבים עליו לא מעט זמן. רפובליקנים רבים לא צריכים את הממשל הפדרלי לקבוע חוקי רווחה כאשר מבחינתם על הרווחה אחראית השלטון המקומי שלהם. אבל אם נהיה כנים, לא מעט רפובליקנים משתמשים בכספי רווחה וביטוח לאומי והיו שמחים לעוד תהליכים שיוציאו אותם מהבוץ. הם פשוט לא רוצים להרגיש את הרוח המתנשאת מבנייני היוקרה העירוניים שיגידו להם שהם פחות טובים או שווים מהם או שהדת שלהם נחותה מערכיהם הליברלים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 16:18:58
Reply to  John

מערכת הבריאות בארה"ב זה תרמית ביטוח אחת גדולה

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 16:42:32

אני מסכים ואובמה קר ניפח את התרמית הזאת הפתרון הפשוט ביותר זה לסבסד את עלויות הלימוד לרופאים, אנחנו מדינה נכשלת ברפואה לא הגיוני שהמדינה תשלם בממוצע פי 3 יותר על כל אזרח ו20 % מהתמ״ג בשביל מערכת בריאות כל כך לא יעילה (תוחלת חיים, שיעור תמותה של תינוקות) הכל נמוך מאירופה.
.
מה שאובמה קר עשה זה פשוט למעוך את האוכלוסייה הבינונית שזה רוב הציבור בשביל האוכלוסייה החלשה,

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 17:05:24

כשהדמוקרטים יכולים לשפר את רמת הכיסוי הבריאותי בארה"ב רק ע"י אימוץ תכנית שנוצרה ע"י ארגון שמרני עבור הרפובליקנים עשרים שנה קןדם, בגלל שלא ניתן להעביר דברים יותר בריאים מהסוג שאתה תומך בו (וגם סנדרס) אז זה לא פלא שמה שיוצא זה פתרון עקום שאינו קרוב להיות טוב מספיק.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 18:24:16

אני מסכים איתך בזה , אבל איפה מה שאני תומך מה שסנדרס תומך?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 18:27:52

אמרת שאתה תומך במערכת בריאות כמו באירופה או כמו בסינגפור. האופציה הראשונה מבין השתיים זה מה שסנדרס רוצה להביא לארה"ב.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/11/2020 18:41:13

אהה בזה אני מסכים אני תומך בשני השיטות עם העדפה ברורה לשיטה הנוכחית, רק משהו שיהיה יותר יעיל מהזבל הנוכחי, כן יש כאן אשמה גדולה לשמרנות של הרפובליקנים בנושא הזה שהובילה לאובמה קר ולכישלון שבו . מה שניתן להבין שאפשר להצביע לרפובליקנים ולא להסכים עם כל מה שעושים.
.
מה שמפריע לי שהנשיא והנציגים רק מתדרדרים ומתדרדרים ביידן רחוק שנות אור מקלינטון.

רן הנרגן
רן הנרגן
12/11/2020 19:46:42

ברוך, האשמה עיקרית לדפקטיביות של האובמה קר נופלת לצד השמרני בארה"ב. נכון שאובמה לא היה סנדרס אבל הוא רצה ליצר סוס עבודה. יצא לו גמל עם 3 דבשות ושתי רגלים כי נאלץ לותר ללחצים של דמוקרטים שמרנים (ב 2012 היו הרבה חיות כלאלו, היום פחות) שפחדו שלא יבחרו במדינות אדומות. בסוף הם באמת לא נבחרו אבל השאירו מערכת בריאות גרוענ.
.
אחרי כל זה אובמה קר העניקה זכאות לטיפול רפואי לעשרות מיליונים שקודם לא היתה להם.

Zvika Bar-Lev
12/11/2020 20:12:11
Reply to  John

נהנתי מאוד מהתגובה שלך ג'ון

dror
dror
12/11/2020 17:05:36

יש בבלפור שלט יפה שאומר "מי שמוביל לבחירות בעת הזו לא ראוי להתמודד בהן". אותו הדבר בול עם טראמפ שאמר מראש שלא יקבל את תוצאות הבחירות. ועשה הכל כדי לדכא הצבעה בכל דרך אפשרית. איך אנשים תומכים בפסיכופת כזה?

עידן
עידן
12/11/2020 18:12:36

לפי שאמס,שארלוט הורנטס מאד בעניין של ווסטברוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה אתה צריך את שמאס אמרתי לך כבר לפני שמאס. גם דטרויט ישמחו לקחת אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חדשות ישנות הוא לא עונה לאף אחד 😂😂
הרגו אותו בבועה בלי נשים. הוא עכשיו על איזה אי נידח עם 100 ציצים מקפצים ואוכל קוקוסים בלי קליטה בסלולרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 4:33:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דדי
דדי
12/11/2020 19:41:45

לדעתי יש רק קבוצה אחת שעשוייה להטריד עבור ווסטברוק – הקליפרס.
מהלך מטורף של אול אין שבטח גם לא יפתור את בעיות הכימייה של הקבוצה, אבל אני יכול לראות את ההגיון בזה כאשר יוסטון בעצם מקבלת תמורה שכולה הקלה כלכלית וגמישות לטריידים.
.
לא רואה אף קבוצה אחרת נוגעת בחוזה הזה.
אפילו לא אלה שאתם חושבים עליהם וספייק לי משתגע בגללם.
.
.
האמת היא שיש רק עוד תסריט אחד שנראה לי הגיוני, ומשום מה אני לא חושב שהעלו אותו בשום מקום (אולי כאן כן ? לא הייתי איזה שבועיים) –
וזה התסריט של הארדן לסיקסרס תמורת חבילה שמתחילה בסימונס.
אם מסתכלים לעומק לגבי הנכסים של שתי הקבוצות, התאמת השחקנים, והמוטיבציות – לי זה נראה לגמרי ברור שווסטברוק יגיע עם הארדן לפילדלפיה כשיוסטון יקבלו גם את האריס או צירוף של הורפורד/ריצ׳רדסון בנוסף לסימונס, טייבול ובחירות דראפט שתמיד היו הבסיס לעסקה.
.
זאת אחת הדרכים הכי קלות עבור הסיקסרס לשפר את ההצעה הלא מספיק טובה שלהם ליוסטון, הרוקטס בטח לא מניחים שקו אחורי ללא קליעה יביא אותם לאן שהוא, ולסיקסרס יש סיבה להאמין שזה מהלך של אליפות.
.
אבל כרגע נראה שאולי יוסטון רוצים להמשיך עם הארדן אז אולי בכל זאת הקליפרס הם האופציה היחידה. (או האופציה ההגיונית היחידה…).

רן הנרגן
רן הנרגן
12/11/2020 20:04:13
Reply to  דדי

למה ששרלוט לא תרצה בווסטברוק? הם לא נמצאים באיזו שהיא פוזיציה לבניה מהירה. ווסטברוק , עד כמה שאני יודע, אהוד למדי על חברי הקבוצה שלו. הוא בהחלט יכול להנהיג קבוצה ולהביא אותה , במזרח , לפליאוף. כמובן שאסור לשרלוט ליפול לפח של מתן בחירות דראפט סיבוב ראשון על ווסטברוק – רק הקלה כספית.

דדי
דדי
12/11/2020 20:12:58

לדעתי ?
1. ווסטברוק לא יביא אותם לשום מקום כפי שהוא כבר הוכיח בעבר.
הוא צריך הרבה עזרה ואין להם לתת אותה.
– וזה ווסטברוק הצעיר… הוא הולך ומתבגר, הוא אחרי פציעות, וברגע שהאתלטיות הולכת אין לו מה למכור.
לתת לו מעל 40 מיליון לשנה לעוד 3 שנים זה טירוף לקבוצה שעם הרבה מזל אולי תעשה מקום 8.
2. המצב שלהם מבחינת גארדים צעירים וזולים הוא ממש בסדר.
3. ג׳ורדן קמצן
4. ובמקרה הזה הוא גם יהיה צודק. עדיף בהרבה להחתים החתמות טובות או אפילו למכור מקום בתקרה תמורת בחירות, להמשיך בהתקדמות הדרגתית, ובסופו של דבר הפוטנציאל להגיע גבוה באמת יהיה הרבה יותר גדול מאשר עם טרייד נוראי עבור ווסטברוק.
.
* בשנים נורמליות תמיד היו קבוצות שעשו את הטעויות האלה וחלק מהשיקול תמיד היה שהם צריכים משהו למכור לאוהדים, מישהו שהם יבואו לראות.
אלמנט הלחץ הזה ירד מאד בעונה שלא בטוח אם בכלל יהיו בה אוהדים ביציעים.
לדעתי זה יכול להציל הרבה קבוצות מטעויות כמו ווסטברוק ולגרום להם להתנהל בחוכמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

שארלוט לא תגיע לכלום גם אחרי ראס אל תדאג

דדי
דדי
12/11/2020 20:24:27

דרך אגב, אם הבנתי נכון ואתה אוהד גולדן סטייט, אולי תתעניין לדעת בכמה דברים ששמעתי –

מתכוונים להשתמש ב tpe, אפשרות אחת שעלתה היא אוברה.
הכיוון של ה mle שלהם זה דווייט הווארד או טריסטיאן תומפסון.
אפשר אפילו להניח בסיכוי גבוה מאד שאחד מהם יגיע לווריורס והשני יגיע או ישאר בלייקרס – אלא אם כן קליבלנד יפתיעו ויפתחו את הארנק לתומפסון (בלי סיבה ממש הגיונית לדעתי).

רן הנרגן
רן הנרגן
12/11/2020 21:06:05
Reply to  דדי

על אוברה מדברים כל הקיץ. זה נע בין אוברה פלוס 10 לג"ס תמורת 2 פלוס TPE לבין פניקס רוצה להפתר מאוברה וג"ס מסכימים לקבל אותו תמורת ה TPE. יש עם אוברה שתי בעיות מבחינת ג"ס. הוא רוצה לשחק בחמישיה והרבה. בג"ס הוא לא יהיה בחמישיה ולא יודע כמה דקות יקבל (תלוי ביכולת שלו בהגנה יותר מאשר בהתקפה) ודבר שני הוא מסיים חוזה העונה וירצה חוזה חדש עם הרבה יותר כסף ממה שג"ס תהיה מוכנה לתת לו.
.
אני רואה מצב שג"ס לוקחת אותו תוך שימוש ב TPE. ישמש כביטוח לקטסטרופה מצד ויגינס או גרין (פציעה) ולקראת סוף חלון העברות מעבירה לקבוצה שלישית תמורת TPE חדש שאפשר לנצל בעונת 2020 – 2021. במקומו הם יביאו שחקן שנופה תוך שימוש ב MLE שבה הם ישתמשו בתחילת העונה רק עבור שחקן יוצא דופן (גלינרי אם יסכים להוריד מחיר או איבקה, כנ"ל).
.
בכלל אנשים נוטים לשכוח ש MLE זה כלי שמאפשר להחתים שחקנים צעירים (סיבוב שני וכדומה) לשלוש שנים עד שיש להם זכויות בירד. אפשר גם לחלק אותו בין שנים ואפילו שלושה שחקנים. לא כדאי לרוץ ולבזבז אותו כבר בקיץ.

רן הנרגן
רן הנרגן
12/11/2020 21:16:27

לא רואה ג"ס נותנת לדוויט או טריסטיאן יותר מאשר מינימום פלוס הבטחה לדקות משחק ויחס. לא יודע איזה יחס דוויט קיבל בליקרס במהלך השנה אבל התהליך של החוזה היה די משפיל עבורו – למרות שזו היתה הגישה הנכונה, עובדה שהוא עשה פחות שטויות

דדי
דדי
13/11/2020 1:16:56

אתה צריך לרדת מעניין ה tpe החדש.
לאף קבוצה לא יהיו 15 מיליון מתחת לתקרה באמצע העונה לקחת את אוברה, והווריורס לא יבנו על זה.
זו גם טקטיקה של קבוצה שאין לה בשביל מה לשחק, ולווריורס אמור להיות הרבה על מה לשחק בעונה הבאה…
.
תומפסון/הווארד זו לא דיעה שלי, זה ממישהו ששומע דברים מאנשים בליגה.
לא אומר שזה יצא לפועל, אבל זה הכיוון.

דדי
דדי
12/11/2020 20:18:43

בוא נגיד ככה, אם אני לא חושב שטרייד עבור ווסטברוק יכול להביא לי אליפות העונה, אני לא נוגע בו ובחוזה שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

דדי חפרנו על סימונס וליוסטון מאתמול כל היום 😂😂.
שאלה אליך חידה שדה שוט גם לא נצליח לפתור.
כל הקליפרס יחד במשכורות למעט קאווי וגורג לא מגיעים ל40 מיליון איך יביאו את ראס?
מה סיין אנד טרייד על מונטרזל שיחתימו ב20 מיליון? יחד עם בברלי וכאלה?
ראס לא יעזור שם בכלום הוא נגר על.
גם לשארלוט תכלס אין מה לעשות איתו מה יעשה איתם? חומר שחקנים שם גי ליג. אבל עוד איזה 40 טריפלים דאבל לעבור את ביג או שארלוט תפורים למשימה

דדי
דדי
13/11/2020 1:26:50

מה שאמרתי שלדעתי אף אחד לא דיבר עליו בשום מקום שראיתי זה הארדן ביחד עם ווסטברוק לפילדלפיה בעסקת סימונס, ואני רואה את זה כאופציה ממש הגיונית אם הארדן/סימונס יקרה.
.
הכי פשוט עבור הקליפרס זה סיין אנד טרייד של מוריס (18 מיליון) עם בברלי ונואה (או קבנגלה שלדעתי גם עובד).
.
האפשרות הנוספת היא סיין אנד טרייד של הארל למרות שזה קצת יותר מורכב מבחינת חוקי שכר.
.
ואם ממש ממש רוצים ולא מצליחים לגרום למוריס או להארל לשתף פעולה – אז בברלי, וויליאמס, מקרודר, נואה וג׳מייקל גרין גם יעבוד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 20:42:55

https://youtu.be/LIiaFMOfbwY
זה מסביר הרבה על מה שקורה עכשיו

Zion king
Zion king
12/11/2020 22:39:30

לפי הדיווחים בוסטון רוצה את הולדי כנראה להפוך את 3 הבחירות לבחירה גבוהה ואותה להעביר לפליקנס, כמובן שיצטרכו להפרד מ היוורד או קמבה בצורה כל שהיא כדי לפנות שכר.

shadow
shadow
13/11/2020 1:26:55
Reply to  Zion king

לא רעיון רע עבור בוסטון גם במחיר של להחליף אותו עם קמבה. אומנם קמבה קולע מעט יותר אבל הוא דיי אויר בהגנה ומיס מאץ' מול לא מעט רכזים. הולידי טוב יותר בהגנה, גבוה יותר וחזק יותר ומנהל משחק טוב יותר לדעתי.
אם הם מוותרים על הייוורד אז חמישיה של קמבה הולדיי טייטום בראון ותייס זו חמישיה לא רעה, אבל הם חייבים למצוא עוד השלמות לספסל הדליל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
12/11/2020 23:20:03

ראיתם איך בגצ רוצה להתערב עכשיו בחוק יסוד הממשלה?
.
אותו בגצ שקבע שחוקי יסוד הם שווים ערך לחוקה.
עכשיו הוא רוצה לבטל אותם.
.
הפיכה שיפוטית בישראל.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/11/2020 23:52:42

ראית איך העדות שהבאת להונאת בחירות מג'יימס אוקיף ופרויקט האמת לפראיירים חסרי שכל שלו התבררה כרמאות בפני עצמה?
אתה הולך להכיר בזה או להתעלם כמו כל שאר השקרים שאתה מביא כאן?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 4:39:31

והמרוויח הנהנתן ע"פ טוכפלד
https://www.israelhayom.co.il/article/819665
בג"ץ טוב לראש הממשלה או לא?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Yinon Yavor
Editor
13/11/2020 0:20:25

לא קראתי הכל אבל ראיתי טענה שעולה לא מעט, לפיה זו זכותו של טראמפ להתנגד ולנסות לנצח בכל זאת בכל האמצעים שעומדים לרשותו, ואם יידחו את טענותיו, אז בסדר – נקבל את הדין.
.
.
הבעיה בטענה הזו היא הנזק המצטבר לשיטה הדמוקרטית ולאמון הציבור. אל גור עד היום מאמין שהוא זה שזכה בפלורידה ולכן גם בבחירות (והוא כנראה צודק, לפי הרבה אנשים). אבל הוא הבין שהמדינה ואמון הציבור יותר חשובים מהפרסונה האישית שלו. הוא הבין שאם הוא נלחם הוא מייצר טריז וחוסר אמון במוסד הנשיאות ובתהליך הדמוקרטי. הוא הבין מה שטראמפ לא מבין, או לא רוצה להבין, וזה עוד כשהיה לו (לגור) קייס לגיטימי לחלוטין להמשיך בהליכים. דונלד טראמפ מפיץ שמועות והאשמות לא מבוססות, ובכך מקעקע את אמון הציבור במערכת הדמוקרטית. אתם חושבים שאם היתה לו אפילו רבע הוכחה הוא לא היה רץ לנפנף בה כבר?! מה שהוא עושה זה דבר מסוכן עבור ארצו ואזרחיו, ועל זה אנשים כאן באתר (ובכל העולם…) מבקרים אותו.
יש מקומות שהסמל והמדינה חשובים הרבה יותר מהאדם הספציפי, אפילו אם הוא מאמין שנעשה לו עוול.
רבותיי – משה קצב עד היום בטוח שהוא חף מפשע. דעתכם היתה נוחה אם הוא היה מנהל את משפטו מתוך בית הנשיא?!? אפילו לו היתה את ההגינות הבסיסית של להתפטר ולא להכתים עוד יותר את מוסד הנשיאות.
הנזק הזה של אובדן האמון במערכת ובמנהיגות הוא מסוכן, בטח במדינה מלאת נשק כמו ארצות הברית. הרי את אותן טענות היתה יכולה לטעון הילרי לפני 4 שנים, כשהפסידה בהפרשים זעומים יותר מטראמפ הפעם. היא לא עשתה זאת כי לא היתה לה הוכחה, ומתוך דאגה וקבלת תנאי המשחק, הודתה בהפסדה. דונלד אולי עושה את מה שטוב לו, אבל זה מעשה מסוכן ששם את האדם הפרטי לפני המדינה, וזה בלתי מתקבל על הדעת כשמדובר בסמל שלטון.
.
[כל מי שרואה במקרה זה הקבלה למה שקורה במדינה מזרח תיכונית קטנה, עושה זאת על אחריותו הבלעדית. אני לא אומר שהוא טועה, אבל זה על אחריותו…]

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 4:49:24
Reply to  Yinon Yavor

אולי זה מה שיפיל סוף סוף את האסימון ויגדיל את הבקרה על תהליך הבחירה?
אנשים צריכים ללמוד מהניסיון ולמצוא דרך למנוע את הזיופים.
טרמפ הפסיד בבחירות נקודה אבל ההתעקשות הזו צריכה להביא ליצירת שינוי בצורת הבקרה על התהליכים בעתיד.

dror
dror
13/11/2020 1:41:02

איש מסוכן כל כך. אני ממש לא רואה הקבלה לכאן. מה? מה פתאום?!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 4:44:32

יואש, בשבילך בענייני בלובלובלו….
https://www.israelhayom.co.il/article/819671
מצאו שם תירוץ שעסקת 3 הצוללות הנוספות הן בסך הכל צוללות מתקדמות שיחליפו דולפין ישנות (אחי אממו ואחי שממו).הסד"כ אמור להשאר 6 אבל הכניסה של החדשות תוזמנה עם פרישה של האחרות. העיכוב הזה בגלל מלחמות היהודים עוד ישאיר אותנו בסוף עם 4 צוללות.
לא יודע עם לבכות או לצחוק…
אהההההההההההההההה נזכרתי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

dror
dror
13/11/2020 7:49:48

הרכש החדש מייתר 15 שנה של פעילות ל-3 צוללות שעדיין יכולות לתפקד ועולה לנו מיליונים על מיליונים מיותרים לגמרי. אין סיבה להחליף 3 צוללות 15 שנה לפני שפג תוקפן. ככה זה כשרוצים לגזור קופון על רכש חדש, אנחנו משלמים בסוף כפול והוא גוזר קופון שמן. תצחק תצחק…הבדיחה על חשבונך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 12:22:42
Reply to  dror

הבדיחה היא על חשבון כולנו.
אם לא היינו כל כך מסוכסכים בינינו, אפשר היה להוציא בעוד 5-7 שנים את הצוללת הכי זקנה שלנו לפנסיה ולהכניס אחת יותר מודרנית ומתקדמת. בפועל זה עיכוב ויתכן שיופרשו שם 2 צוללות לפני שתיכנס אחת מחליפה לסד"כ וזה בזמן שנצטרך אולי מכה שנייה מהים באירן.

ירון, החלום
ירון, החלום
15/11/2020 11:56:45

בסד
שלום. תודה מנחם.
השאלה מי תיקח את ראס, חוץ מהניקס, הוא עוד צעיר בשבילם.